piątek, 16 marca 2012

Nie taka głupiutka...










21 komentarzy:

  1. Kocie rozmowy o misce :-)))
    Fajny komiks :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. personel...no tak ...moje koty tez chyba tak o mnie myslą....hihihi...Amisia spryciara:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie mówi się "służący" nie personel ;) A co do czyszczenia również psich misek to moja czyściła miski psa sąsiada :) Biedak patrzył tylko smutnym wzrokiem jak jedzonko mu znika :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Personel :D
    Komiks bardzo dobrze obrazuje charakterek kotów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak - ja jestem służącą trzech kotów i psa - jeśli chodzi o miskę - wyjadają nawet psu - biedny pies czeka na resztki.Super kociaki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne footra i do tego jakie mądre ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dwa koty wyjadają sobie nawzajem, jak Natka nie zje, bo ma humorki, to Frycek korzysta i odwrotnie ;) Teraz oba witaja wiosnę na balkonie w słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry! Zajrzałam za wszystkie drzwi :-) i jestem oczarowana; więc będę, jeśli można, zaglądać częściej.
    Nasz dom zamieszkiwało przez lata sporo zwierzaków: koty były domeną córek, psy - męża. Ja,oczywiście, byłam personelem! :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, zapraszam Cię serdecznie! I zapytuję ze zgrozą: czy teraz nie jesteś już personelem dla żadnego zwierzaka??? Bo jakbyś chciała to zmienić, to mam taką (nie) jedną na zbyciu...
      Nie mogłam się powstrzymać! Pozdrawiam:-)))))

      Usuń
    2. To dłuższa historia, ale jeszcze nie jesteśmy gotowi na nowego domownika.

      Usuń
    3. Jasne! Rozumiem to. Potraktuj proszę mój komentarz, jako żart - niezbyt nieudany. Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  9. jakie słodziaki! piękne te Twoje koty i pies ;)
    też mam labradorkę ;) i kota, bardzo się kochają hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. personel hahah, piękne słowo i jak adekwatne do sytuacji :D uwielbiam Twoje komiksy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro wyjadają psu, to znaczy się, też go tak trochę za personel mają, może wyższy rangą, taki majordomus - no, ale to książęta

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, co za kreatywność! Moim faworytem i tak nadal jest pies :) Co do Twojego komentarza u nas poprzednio, odnośnie weryfikacji obrazków to odpisałam Ci na blogu, ale możliwe, że nie zobaczyłaś, więc kopiuję komentarz :
    Doskonale rozumiem, bo też mnie to często męczy na innych blogach. Kiedyś nawet ustawiłam wersję bez weryfikacji, a potem nie pamiętam czemu pojawiła się znowu. Dzięki za cynk, rzeczywiście warto to zmienić. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...