niedziela, 5 maja 2013

Kobieta + kierownica = ?

Robię porządki na płytach z zarchiwizowanymi danymi ze starych komputerów. Tam znalazłam wczorajszy filmik. Dziś kolejne z tej serii. Miałam je na dysku nie bez powodu. Świetne są! Pierwszy udało mi się odszukać na YouTube. Drugi nie.
Kobieta za/z kierownicą...


Uśmiech? Jeszcze nie? No to proszę:

video

Dobrego wieczoru :)
cdn.

PODPIS
Ten post opublikował mi się przez pomyłkę, miał być w innym terminie. 
Bloger go zaczytał, to niech mu już będzie, ale wciąż polecam, 
tym którzy nie widzieli, 
poprzedni ze zdjęciami Oleny i tekstem Joanny. 

20 komentarzy:

  1. A ja te prognoze pogody osobiscie widzialam i przy tej okazji o malo nie zeszlam ze smiechu. Panienka nazywa sie Maxi Biver. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki, za nic nie mogłam tego znaleźć :)

      Usuń
  2. Ale się uśmiałam z tego pierwszego filmiku!! :-)
    Drugi znam i też jest mega pozytywny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ zaraźliwy ten śmiech ;-)))))
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieta za kółkiem bomba! :D:D
    Ostatnio kliknęłam enter w tytule posta i też mi się opublikowało niechcący ;)
    Ciekawe co tam jeszcze znajdziesz w tych archiwach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, wrzuć może to- toż Wyższa Szkoła Jazdy ;P

    http://www.youtube.com/watch?v=j4L57H7k8O4

    a tu masz więcej, jeśli masz ochotę się pośmiać
    http://www.youtube.com/watch?v=moADtDoK6dQ&list=RD02yiH6xVgW9xI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Viki, już jutro, ale bardzo chętnie zobaczę

      Usuń
  6. dobre! ściskam, miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre, a śmiech rzeczywiście zaraźliwy.
    Dobrej nocy wszystkim. Szkoda, że jutro do pracy.
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja - śmiałam się w głos;)Może dam druga kierownicę Sołtysowi?Niektórym przydałoby się porządne postraszenie:)
    Dobranoc:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to, jak radosna pogodynka:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy filmik spowodował u mnie niekontrolowany wybuch śmiechu w pracy :-)))
    Muszę pokazać go Grześkowi. Już mnie korci żeby coś podobnego odstawić na drodze, tylko bałabym się, żeby nie spowodować tym wypadku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobało mu się, ale od razu stwierdził, że on mi na podobne "hepeningi" nie pozwala ;-)))

      Usuń
  11. Dobre! Szczególnie ten pierwszy!
    Miłego!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...