sobota, 21 grudnia 2013

I kto to mówi? Dziś słuchamy.

Zabawa w nagrywanie fraszek i poznawanie swoich głosów okazała się również koncertem wymówek, czyli, co wymyślić, żeby nie powiedzieć wprost, że się nie ma na to ochoty. Znam to dobrze! Wcale nie jestem lepsza. :)


Znalazła się jednak grupa ludzi, która po prostu to zrobiła!
Iga zgłosiła się jako pierwsza i przysłała nagranie już po godzinie od ogłoszenia zabawy.
Ania pokombinowała i nagrała swoją interpretację na filmie. Też fajnie.
Można? Można.

Najpopularniejszą fraszką okazała się ta "O blogowaniu". Bałam się, że będzie tylko ta!
Na szczęście pojawiły się też inne.

Bardzo Wam wszystkim dziękuję. :)
Myślę, że to takie przysłowiowe koty za płoty, że kiedy zrobię drugą edycję tej zabawy, podejdziemy już do tego na większym luzie, z nowymi pomysłami i z większą chęcią.

Zapraszam do słuchania.
Przyznam, że niektóre głosy mnie zaskoczyły. Inaczej wyobrażałam sobie ich brzmienie, choć sama nie wiem jak. :)

Iga:

iga z japoziomka.blogspot


Ania (Pantera):





Kasia (Maskotka):

Maskotka

Ewa z Mazur:

Ewa z mazur

Elaja:

elaja

Izabela Kułaga:

Izabaela Kaługa

Lipton R:

Lipton

Ania Wilddzik:

Wildzik

Maria Nowicka:

Maria Nowicka

Ica:

ica

Ninka:

Ninka

Alucha:



Anka Wrocławianka:

Anka Wrocławianka (1)

JolkaM i Igor:

JolkaM i Igor

Przechodzimy do losowania. Szczęśliwa trzynastka!


Trzy takie kubeczki




polecą do:

Ja już nie będę wskazywać palcami, kto ma takie wielkie szczęście do losowań u mnie! To nie do uwierzenia.
Pozostałym dwóm paniom gratuluję również i proszę o adresy.
Kubeczki polecą do Was po świętach. Miło mi bardzo, że wzięłyście udział. :)

PODPIS

Na koniec jeszcze nieudane próby losowania. Umieszczam to ze względu na Zoyę. To nie ten kot! Znów stał się koci cud. :) Zoyusia śpi ze mną co noc, a w dzień bawi się jak kociak. Postaram się jutro wkleić kilka zdjęć. Znowu serce rośnie!


Oraz nieudaną próbę czytania fraszki przeze mnie. Umieszczam to ze względu na podkład "muzyczny". :)

AnkaWrocławianka

I kapitalne "nieudane" próby Jolki i Igora. Umieszczam to, bo to najlepsze kawałki. Boki zrywać! 

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (klik na poszczególne cyfry).

Dziękuję bardzo wszystkim uczestnikom, że mogłam Was poznać głosowo! 
Dziękuję Nince, naszej blogowej nadwornej poetce, za dostarczenie materiału do dzisiejszej zabawy.
Fraszki są fantastyczne!

Miłej soboty. :)

Uwaga! Z ostatniej chwili! Swój głos dosłała nam Qra Domowa. :))
Też sobie jakoś inaczej go wyobrażałam, ale już teraz nie pamiętam jak. 

:)

Qra Domowa






102 komentarze:

  1. Fajna Aniu zabawa. Żałuje , że nie skorzystałam ale wyższe siły nie pozwalały mi się skupić na temacie. Mam nadzieję , że przyjdzie dla mnie czas spokojniejszy, i zabawa taka będzie jeszcze u Ciebie. Fajnie było usłyszeć , głos bliża :) a wideo chyba bardziej, choć to w pewnym wieku trochę dla odważnych. Mimo tego warto bo czas płynie wiec chwila zatrzymana zawsze jest od nas młodsza:)Pozdrawiam. Gratuluję nagrodzonym:)kazia(iza)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo, bardzo mi będzie miło, jeśli uda ci się następnym razem zabawić z nami. Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

      Usuń
  2. Niektore glosy byly takie cichutkie, ze ledwie slyszalne, inne brzmialy energicznie, jak dzwony koscielne. I mnie pewne glosy zaskoczyly, np. Ewe z Mazur wyobrazalam sobie jako bardziej energiczna (glosna) osobe. Niektorych uczestnikow calkiem nie znam, wiec nie mialam zadnego wyobrazenia, ale pozostali mi znani pasuja mniej wiecej do stworzonego przeze mnie ich obrazu.
    W sumie zabawa przednia i oryginalna. Okazuje sie, ze tylko ja jestem taka blondynka, co nie umie sie normalnie nagrac, tylko zaraz filmy fabularne kreci, bo Aluchy nie licze, jej kot byl podkladem, a nie wynikal z braku umiejetnosci technicznych.
    Gratuluje szczesciarzom wygranych, a Anke prosze o nastepny konkursik, bo mi sie kubek podoba i tez chce wygrac :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja regulując głośność w komputerze jestem w stanie posłuchać wszystkich wyraźnie. :)
      A ja wyobrażałam sobie Ewę własnie tak: spokojną i miłą. :)
      Fajnie, że wzięłaś udział, a jak to sprawa drugorzędna.
      Całuski i miłego dzionka!

      Usuń
    2. Caluseczki i milutenkiego dzioneczka :)))
      A kiedy bedzie nastepny konkursiczek?

      Usuń
    3. Pewnie szybciusieńko, bo wygląda na to, że bardzo lubię pakować paczuszki i chodzić na pocztunię. Wariatka, tzn, wariateczka ze mnie, he he :)

      Usuń
    4. Pantero, ja też z "musu" filmik nagrałam. :) Nagrań z telefonu nie było widać w kompie. Czemu? Nie wiem. :) Nagrałam się tak jak podpowiadała Iga. I co? Cisza. Czemu? Bo przecież NIE MAM mikrofonu... Sierotka. ;))

      A ja też lubię bardzo pakować paczki. :)))

      Usuń
    5. heheeh! nie ty pierwsza panterko jesteś zaskoczona mim głosem. prawie każdy, kto mnie widział a nie słyszał robi oczy... a ja jestem stateczną matroną, o! nie znaczy to, ze nie potrafię pokrzyczeć!.
      nie umiałam nagrać głośniej, wykasować szumów laptopa. nie mówiąc o podkładzie muzycznym.
      ale jedno jest pwne: wygrane czy nie, wszystkie mamy głosy bardzo kobiece. oprócz liptona, rzecz jasna!

      Usuń
    6. Ja to mam jakis taki pierdolowaty glos, zupelnie sie nie spodziewalam, ze brzmie tak idiotycznie :(((

      Usuń
    7. wcale że nie!
      masz fajny głosik:)
      a tak swojom drogom, pamiętacie z okresu dzieciństwa jak dzieci kłóciły to zawsze był taki tekst-"wcale że nie" ;)

      Usuń
    8. pierdołowaty? konkretny masz głos. ja ile razy słyszę nagrany swój głos, to jestem przeogromnie zdziwiona, ze to ja! idiotecznie brzmi? nie bardzo to rozumiem.
      ja pamiętam "wcale, że bo nie"!

      Usuń
    9. Pantero, każdemu się wydaje, że ma dziwny albo głupi głos. ;) Chyba trzeba się z nim osłuchać, by go polubić. :)

      Pamiętam też. :D I odpowiedź "wcale, że tak!"

      Usuń
    10. Ja, podobnie jak Ewa, pamietam wcale ze bo nie.
      Wiem, Alucha, kiedy w wieku 16 lat dostalam od rodzicow magnetogon szpulowy, najpierw cichcem mnie nagrali, zanim mi go dali do rak. Zupelnie nie poznalam swojego glosu i przez dluzszy czas nie moglam skumac, ze to ja mowie :)))

      Usuń
    11. Ja od razu czułam pismo nosem i nie miałam zamiaru się nagrywać. Podobnie, jak Panterka, zawsze jestem zdegustowana własnym głosem. Nijak pojąć nie mogę że mój własny głos tak brzmi. Choć są tacy, którym się podoba! Tego jeszcze bardziej pojąć nie mogę:-). Podobno mikrofon zniekształca, ja tam nie wnikam, dość, że nie mam chęci na takie zabawy. Ale Waszymi głosikami jestem zauroczona. Proszę o więcej:-). Co do Ewy, to też byłam ciutek zaskoczona. Innymi słowy, mamy podobne odczucia. Anka Wrocławianka właściwie tworzy spójny wizerunek ze swoim głosem. Panterka niezupełnie. Pewnie tak, jak ja...

      Usuń
    12. Muszę jednak coś uściślić. Aniu - Panterko, w moim osobistym odczuciu Twój wizerunek fonetyczny jednak pokrywa się z wizualnym. Tylko one oba stanowią pewne zaskoczenie w obliczu tego, trzeciego, "piśmienniczego". Chcę powiedzieć, że obraz bloga stwarza w wyobraźni inny obraz Twojej osoby. W mojej wyobraźni, muszę dodać, żeby nie było:-).

      Usuń
    13. Jaki jest ten obraz? I jaki mialby byc moj glos? Mniej pierdolowaty? :)))

      Usuń
    14. Jaki tam pierdołowaty! Głos masz jak energiczna babka, a sądząc czasem z Twojego bloga, to powinnaś mieć taki przygnębiony, taki buuuuuuuuuuu, łuuuuuuuu, eeeeeeeee, no sama wiesz :P

      Usuń
    15. Dziewczyny posłuchajcie jeszcze naszej Qrki Domowej, dodałam plik. :))

      Usuń
    16. Jak dzwiecznie zagdakala Qrka na poczatku i na koncu! :)))

      Usuń
    17. Głos nie jest pierdołowaty! Tyle, że blog jest wprost niewiarygodnie energetyczny, ekspansywny, a nawet drapieżny, jak na rasową Panterę przystało:-).

      Usuń
  3. Moje nagranie jest trochę za ciche - chyba źle ustawione parametry. I miałam potworną tremę, choć w zasadzie nigdy nie mam oporów przed różnego rodzaju publicznymi występami. Mam nawet pewną praktykę "nagraniową"
    Wszystkie nagrania są super!!! Gratuluję kubeczków, zwyciężczyniom losowania - Zoyka dobrze się spisała.
    Brakowało tylko trochę większego luzu, ja sama jestem najlepszym tego przykładem; mam nadzieje, że następnym razem będę bardziej swobodna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luz jest w nagrywaniu Joli i Igora - i to jest właśnie najpiękniejsze. Dlatego napisałam, że to pierwsze koty za płoty. Następnym razem powygłupiamy się i będzie wesoło. :)
      Dziękuję, Ninko. :)

      Usuń
  4. Hokus też wymiauczał swoją wersję fraszki ;-)
    Gosiu, co Ty zrobiłaś z Zojką? To jakieś czary są nie do uwierzenia!!! Niesamowite!

    Fajnie posłuchać tych wszystkich głosów, z niektórych bije taki kojący spokój (np. z Twojego), podobnie jak Panterę zaskoczył mnie delikatny głos Ewy. Super było Was wszystkich usłyszeć. Gratuluję Ali, Kasi i Izabeli. Buziaki Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Zoyki, to zapraszam jutro. Zobaczysz sama. No i mam niespodziankę. :)

      Usuń
  5. To był wspaniały pomysł. Z przyjemnością odsłuchałam nagrania. Zwycięskim Głosom gratuluję.
    Tobie najbardziej gratuluję Zoyki. To wspaniała kotka po metamorfozie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, DZIĘKUJĘ CI. Wiesz za co. Jesteś niezwykłą kobietą. Jutro przekażę to coś temu komuś. :)) I oczywiście będę się chwalić na blogu, ale to musi potrwać. :)

      Usuń
  6. Wszystkie głosy miłe, młodzieńcze, radiowe! Fajnie było posłuchać. JolkaM z Igorem szczególnie mi się spodobali, bo ich liczne próby odkryły więcej z ich osobowości niż tylko recytacja. Ja nie zdążyłam się nagrać i dobrze, bo bez przesady mogę powiedzieć, że byłabym akustycznym straszydłem na tym anielskim tle.
    Oglądać Zojkę w dobrej komitywie z Tobą - radość niewymowna, głosik Hokusa - silny, zdrowy ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam! Straszydłem! Też coś. Teraz to dopiero mnie zaintrygowałaś i już musisz przysłać nagranie!

      Usuń
  7. Jolka! Igor! Wy wariaci :)))). "cholera", "no lećmy z koksem"... :DDD I jak pięknie mówicie "r"! Rany jak a lubię takie R! Jolu,początkowo zaskoczył mnie Twój głos, ale wiesz czyj mi przypomina? Zwłaszcza jak mówisz przez śmiech. Anny Gacek!!!!! Seriooo! :)))

    Maskotko, pochrząkiwania piękne. :D

    Igi głos mnie zdziwił. ;) A jaka recytacja. :)))

    Anko, Hela tu z zainteresowaniem wysłuchałam pomiałkiwań Hokusa... :)))

    Wszystkie nagrania rewelacyjne. :)))

    Miałam wspaniały podkład "muzyczny" do jajecznicy. :P
    A jaka radość od rana! Mam kubek! Huuurrrraaaa :)))))
    I chciałam rzec, że chyba PIERWSZY RAZ wygrałam coś u Ciebie z LOSOWANIA. :P :)))

    Dziękuję za świetną zabawę i czekam na kolejną edycję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, a na ten nieszczęsny dyktafon w telefonie nagrałam wszystkie fraszki. :)

      Usuń
    2. ale się nasłuchałam od rana..:)
      Jolka i Igor wymiatajom, ofkors;P
      ubawił mnie też Lipton- to mówiłem ja Lipton R- no dosłownie niczym Jarząbek ;)))
      Gratuluję wygranym, fajny pomysł Anko, można było poznać "bliżej" Twoich czytaczy.
      Ja nie wiedziałam jak to zrobić i odpuściłam

      Usuń
    3. jakby co, u mnie można posłuchać i zobaczyć Myszę:)
      myślę, że Igor się zakocha;)

      Usuń
    4. Nastepna edycja to bedzie krotki filmik ze striptizem. Czekam z drzeniem na Liptona he he he!

      Usuń
    5. Anka, to jest myśl- striptiz ;))))

      Usuń
    6. Viki, a u mnie można na ciasteczka popaczeć :PPP
      ;)))

      Usuń
    7. ale Twoich ciasteczek nie można posłuchać!

      Usuń
    8. oj tam, taki szczegół ;)))

      Usuń
    9. Ty mnie tu nie czaruj, tylko wskakuj do mnie rasras!

      Usuń
    10. Ty se idź do siebie i popaczaj na komenty ;)

      Usuń
    11. jak będzie striptiz, to ance jak nic bloga zamkną!

      Usuń
    12. a kto się będzie striptizował? :D

      Usuń
    13. ewo, ja myślę, że pierwszy ten kto to wymyślił, nie chcę wskazywać palcyma, ale chyba Panterka ;)))

      Usuń
    14. nie damy zamknąć- toż to będzie tylko w gronie rodzinnym, nie w celach komercyjnych, więc mogom nam nadmuchać;P

      Usuń
    15. no tak by wypadało, że panterka!

      Usuń
    16. No dobra, to tymczasem lece nakrecac.
      Wlosy na razie, na lokowki, zeby ladnie wygladac, kiedy zabiore sie do nakrecania filmu he he he! :)))

      Usuń
    17. alutko ty to mogłabyś mi na dobranoc czytać:)))

      Usuń
    18. Qrko :)))))
      Czyli moge bajki czytać! :D Lubię czytać bajki. :)

      Usuń
    19. Czyli Alutka czyta bajki, a Pantera kręci krótki filmik ze striptizem. Jak mnie on porwie, będzie kubeczek, he he he

      Usuń
    20. Anko, ja Cię proszę, Ty obiecaj Panterce ten kubek bez względu na to czy on Cię porwie, czy nie;PPP

      Usuń
    21. Lipton, zgadzasz siem ze mnom ??? ;PPP

      Usuń
    22. O nie! Musi mnie porwać tak czy siak. :D

      Usuń
    23. Lipton, zastosuj środki przymusu na Ankę :)

      Usuń
    24. a ja będę słuchać,patrzeć i się tarzać ze śmiechu:)))

      Usuń
  8. Fajna zabawa była :) i Powiem Wam Dziefczyny, że dałyście radę WSZYSTKIE i WSZYSCY a i że macie Fajne głosy to też wam powiem i dodam, że pomyłki też są fajne, chociaż pomylone :)
    Lipton_ER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyłki są najfajniejsze! Dzięki, Liptonie za Twój udział. :)

      Usuń
  9. taki postulat mam do tych co się bali i nie spróbowali, w następnej edycji oddajemy Wam Pole :)
    to mówiłem ja Lipton_ER :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne te nagrania! :)
    A głos Ewy z Mazur cudowny... miły, ciepły stonowany, no cudo! :))
    Uściski,
    I.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło git! Jestem też zaskoczona niektórymi głosami, dziewczynki (i chłopaku). :)
    A te, kurna, melorecytacje Anki i Icy, jacież! Odjazd. :D
    Podkład Hokusa - założę się, ze w polu widzenia miał jakieś chrupki albo inne smakołyki, bo jakbym słyszała swoje głodomory, gdy biorę do ręki ich miski. :]

    Nasze wygłupy upublicznione - no, no, będzie pamiątka. ;) Przyznam, że podchodziłam do pomysłu jak pies do jeża, ale gdy się zabraliśmy do nagrywania, to już po prostu nas ogarnęła głupawka totalna. I a to nie mogliśmy się zgrać, a to Igor włączał dyskretnie, a to wręcz mnie zapewniał, że nie nagrywa i wychodziły te, no, jaja. ;) Mieliśmy bardzo wesoły wieczór. :D

    Jeśli chodzi o losowanie przez Zoyę, to jestem pod wrażeniem Twojej cierpliwości, chyba poleciałabym szukać innej sierotki. ;) Ale nie byłoby takiego ubawu przy oglądaniu; obśmiałam się z totalnej obojętności Zoyki na papierki. :)

    Wylosowanym gratuluję i ronię łzę, że nam się nie udało. Ale nic to, co się odwlecze, to, jak powiadają, kubkiem powróci. ;)

    Fajna zabawa! :)
    Dobrego dnia wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! I jeszcze coś: Ninko, jak to fajnie, że dostarczyłaś nam TAKIEGO materiału do ćwiczeń recytacyjnych! Ekstra! :)

      Usuń
    2. Jolko, wołaj Igorka i lećcie do mnie:)

      Usuń
    3. Boszsz, roboty huk, bo wszystko na ostatnią chwilę u mnie zawsze, bo ZAWSZE wydaje mi się, że jest jeszcze czas. Ech! Ale jak mus, to mus - lecę. ;)

      Aha, i pragnę dodać, że ten roboty huk, to nie jakieś potrawy-śmawydwanaścieich, tylko sprzątanie po tej bandzie sierściowej - kłaczorów, kurzów, po bandzie bałaganiarskiej (mua and I.) itepe. Wiem, że to mało zrozumiałe, ale spieszę się do Viki. :)

      Usuń
    4. Wiesz jolu co zaskoczyło mnie w twoim głosie ,że nie jest taki dziewczęcy jak twój wygląd ,ale stateczny jak przystało matce dzieciom ;)
      Fajnie bawiliście się z Igorem ,a najfajniejsze było to że wciągnełaś syna do tej zabawy ,takie wspólne chwile zaprocentują w przyszłości . Pisze to tak a propo niedawnej dyskuaji u Hany i Miki :)

      Usuń
    5. Cóż, Mario, jedną wadę można mieć. ;)

      A co do temtu poruszanego u Dzikiej Kury, to, jak pisałam, byłam w szoku, dowiedziawszy się o tym serwisie. Igor nawet o nim nie słyszał. A co nie mniej budujące, nie zauważył też, żeby ktoś w jego szkole z tego serwisu korzystał. Krótko mu streściłam, w czym rzecz i nawet nie za bardzo się tym zainteresował. Jest nadzieja. :)

      Usuń
    6. I mnie to, Mario, zaskoczyło kiedy pierwszy raz usłyszałam Jolę. Nie wiem czy pamiętasz jak opisywałam nasze spotkanie i zadzwoniłam tuż przed, Jola nie odebrała, a ja usłyszałam jej głos nagrany na sekretarkę. Wydał mi się stanowczy i groźny! :)))

      Usuń
    7. Stanowczy? I groźny?! Hm, prawdopodobnie przy nagrywaniu nawijki w telefonie byłam bardziej spięta niż przy nagrywaniu wierszyka Ninki. :D
      Chyba wstawię tam sobie coś bardziej... swojskiego. ;)

      Usuń
  12. Paraliżowało mnie na samą myśl, że mogłabym się nagrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też coś! Aniu, przełam się, kochana. Brakowało mi cię!

      Usuń
  13. A ja swojego glosu okropnie nie lubie i juz!
    ludzkich glosow poslucham jak ochlone, po podrozy i roznych takich.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale się uśmiałam ! chociaż mój głos wypadł jakoś dziwnie przy innych, tak jakoś no nie wiem, poważnie? strasznie mi się spodobała głos Wildzik:) do tej pory nie mogę uwierzyć, że wygrałam, bo to już mój drugi wygrany konkurs w przeciągu jednego tygodnia. może powinnam zacząć grać w lotka?:)
    bardzo dziękuję za super zabawę Ance oraz wszystkim uczestnikom, jesteście boscy!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy Wildzik słyszy, że ma fajny głos. ja tez tak uważam!
      Dziękuję, Izabelo, adres mam, przesyłeczka poleci po świętach. :)

      Usuń
  15. :))) a ja dopiero od wczoraj mam komputerek:)))...ale fajnie było usłyszeć dziewczyny....ja nawet nagrałam swoje wersję ...ale b=nie miałam juz potem jak podesłać:) buziolki:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zauroczona Zoyeczką po przemianie!!! I nie tylko dlatego, że mnie wylosowała;)))
    Aż się chce ją przytulić taka jest przymilna!:))
    Fajnie było usłyszeć te wszystkie głosy!:)) Dzięki za zabawę Gosiu i już nie mogę się doczekać tego pięknego kubeczka!:))) Zaraz ślę adres.

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Niestety, ten format nie działa. Spróbuj jeszcze raz...

      Usuń
    2. DZIAŁA! POSŁUCHAJCIE LUDZISKA QRKI :)))

      Usuń
    3. No jest moc! Cudownie się śmiejesz, Qrko. :)
      Teraz to ja już do Ciebie po głosie (i tym śmiechu) trafię. ;) Będę "przymierzać" niczym książę pantofelek. :D

      Usuń
    4. Hahahahha! Taaak, cudownie się smiejesz Qrko :))) aż sama pouśmiechałam się :)))
      I ja myślałam, że inny masz głos. :)

      Usuń
    5. Jolciu to ja Ciebie po chuście...jak zobaczę to leciutko ryknę śmiechem...a ty odpowiednio zareagujesz...coś w stylu "hasło-odzew".....hihihi...chociaż podobnie pomyślałam o tobie i Igorze....,że będę wysłuchiwać waszych głosów

      Usuń
    6. Alutko ...bo ten mój śmiech to taki mój znak rozpoznawczy..ja notorycznie się śmieję..może to jakaś choroba?:)))))...przez niego nikt mnie poważnie nie traktuje:)))))

      Usuń
    7. Gosiowa Anko....,a ja nie słyszę żadnego twojego wykonu na wrzucie...i swojego...ki diabełłek??pozostałe u mnie działają:))

      Usuń
    8. Kurczaki! Że też z Tobą muszą zawsze jakieś kłopoty być! A to znikniesz na długo, a to nie słyszysz... :((
      Nie wiem co poradzić na to. Ciekawe czy ktoś też tam ma...
      Mogę ci wysłać na maila. :)

      Usuń
    9. Aniu!!!!!!!!!!!!Olbrychski przy tobie to pikuś:)-na mailu słyszę"))))))))))))...bo ja ci powiem ,ze ja zawsze tak mam...a nie było mnie...bo komputerek padł ...kupiłam nowy...a ten okazał się padnięty...hihihi

      Usuń
  18. fajna zabawa, gratuluję wygranym :) ja nigdy nic nie wygrywam, więc teraz nie mogło być inaczej, trudno ... ale fajnie Was wszystkich posłuchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na Ciebie przyjdzie czas, posiadaczko dziewczęcego głosiku. :)

      Usuń
  19. Zaczełam nagrywać z ciekawości ,czy to rzeczywiście takie proste ,okazało sie że tak ,tylko mikrofon nie do końca chciał ze mną współpracować ,nagrałam kilka fraszek za kazdym razem gdzie indziej ustawiając mikrofon i co i kicha trzeszczało tak paskudnie i tylko ta jedna fraszka wyszła jakoś możliwie .
    Zoyka bardzo ciekawie grała rolę sierotki :) Twoja cierpliwość i czas dają rewelacyjne efekty ,ale widac także że ma charakterek ;)
    Gratuluję wygranym :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Spóźnione ale szczere gratulacje dla Qry Domowej za odwagę :D Zaraźliwa energia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje! świetnie się bawiłam przy waszych nagraniach! :)
    a właściwie bawiłyśmy, bo cały czas siedziała na moich kolanach Luna, uważnie słuchając i oglądając :)
    oczywiście, Lunie najbardziej spodobali się Zoya i Hokusik :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...