wtorek, 22 stycznia 2013

Konkurs dla zwierzolubnych

Zasady:
W konkursie mogą brać udział wszyscy członkowie spisu, którzy zgłosili się do dziś, do godziny 18.00 (nawet jeśli nie zdążyłam ich wpisać).
Komentarze są moderowane i zostaną ujawnione, kiedy wyłonią się zwycięzcy.
Wygrywa PIERWSZA, TRZECIA I SIÓDMA prawidłowa odpowiedź umieszczona w komentarzu pod tym postem.
Nagrodami są książki Doroty Sumińskiej o zwierzętach (do ustalenia, która komu) + cuda-wianki od Anki Wrocławianki, czyli zgodnie z moją tradycją - niespodzianki.
Wszelkie spory i niejasności rozstrzygam ja osobiście i zawsze mam rację!

Pytania konkursowe (dotyczą spisu, oczywiście):
1. Wymień trzy imiona zwierzaków ze spisu, które są inspirowane nazwami roślin (np. Kapusta, Sosna, Maczek).
2. Gdyby dodać psie i kocie dziewczyny oraz osobno psie i kocie chłopaki, to której płci jest więcej?
3. Robiąc spis, opuściłam jeden numer (do dziś go fizycznie nie ma). Który?

Wyniki jutro! Powodzenia!!


 PODPIS

51 komentarzy:

  1. 1) Maciejka, Dynia, Groszek
    2)Chłopaków
    3) 60
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ! Odp1.Maciejka,Morelka,Groszek.Odp2Więcej jest chłopców 132 dziewczynek 124 Odp.3 nie ma nr.60 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Miętek, Daisy;)), Irys
    2. Więcej chłopaków
    3. 60
    Pewnie i tak nie wygram, ale co tam ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecia prawidłowa odpowiedź.
      Gratuluję! :))

      Usuń
    2. Hura! Byłam trzecia!! :))))
      Jednak, droga Anko, w moją odpowiedź wkradł się chochlik... Otóż moja dysleksja dała znać przy szybkim czytaniu imion w spisie i tak oto wzięłam Mietka wzięła za Miętka;) Bo Miętek to takie aromatyczne imię...;)
      Także, z przykrością stwierdzam, nagroda należy się Konwaliom w kuchni:) Z przykrością dla mnie oczywiście i ku radości Konwalii;)
      Ale fajnie było wziąć udział w zabawie! :D

      Usuń
    3. Co prawda, to prawda. Potknęłaś się na Mietku JolkiM. Jolu, co Ty na to? :)
      Za uczciwość należy Ci się nagroda pocieszenia, mógłby to być np. uścisk dłoni prezesa, ale prezes (Kayron) nie ma dłoni, więc będę musiała wymyślić coś innego :))

      Usuń
    4. Ja skupiłam się na Daisy, że o tym imieniu nie pomyślałam i na Miętka nie zwróciłam uwagi :)

      Usuń
    5. Rozwiązywanie konkursów na czas nie jest mocna stroną dyslektyków;)) Widocznie tak bardzo chciałam wypatrzeć roślinki, że poczułam miętę ;) Albo ten różowy kolor, podkreślający imiona zwierzaków JolkiM w spisie głównym, zamydlił mi oczy...
      Ale fajnie było przez chwilę być zwyciężczynią. A uścisk łapki prezesa Kayrona to byłby zaszczyt dla mnie ;)

      Usuń
    6. A wiesz, Kasiu, że nazywamy czasem Mietka Miętkiem? Latem byli u nas znajomi z dziećmi i panna Wiktoria, rówieśnica Igora, nijak nie mogła spamiętać, że to Mietek. Nazywała go Miętkiem, i tak nam się trochę to do niego przykleiło. To w sumie i tak lepsze niż Rozalia - to drugie imię, jakie Wiki nadała Mietkowi. Hm, ale na chrzcie w naszym domu dostał on jednak Mietek, choć pierwotnie nazywał się jeszcze inaczej - Kacper (zanim go przejęliśmy od tych, dla których stał się kłopotliwy). Z tymi imionami kotów to całkiem jak w wierszu T.S. Eliota. :)

      Usuń
    7. Aniu, ja na to, co i Ty - Kasi się należy nagroda za fair play. Jeśli wolno mi wyrazić opinię, jestem za tym, żeby Kasia dostała coś na otarcie łez i za tak zwane straty moralne. W końcu przez chwilę była przez Ciebie nominowana na zwyciężczynię, Aniu. Musimy coś obmyślić. :)
      Kasiu - szacun.

      Usuń
    8. Dopiero dzisiaj tu zajrzałam, żeby zobaczyć jak to się stało,
      że wygrałam (rzadko się to zdarza, więc byłam bardzo zdziwiona;))
      i teraz już wszystko jasne!
      Dziękuję Maskotko, bo to Twoja zasługa:)

      Usuń
  4. 1. Maciejka, Figa i Groszek
    2. Chłopaki górą!:)
    3. numer 60

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało brakowało :)
      Dzięki za udział.

      Usuń
    2. Konwalio, uśmiechnęło się do Ciebie szczęście i dzięki samokrytyce Maskotki otrzymujesz nagrodę!! :)))Jutro będzie o tym:)

      Usuń
    3. To moja druga w życiu wygrana!:)
      Nie licząc 3 miejsca w strzelaniu z wiatrówki;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi:
    1. Maciejka, Śliwa, Dynia
    2. chłopaki
    3. 60

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre odpowiedzi, Gigo, ale zasady są nienaruszalne. Dziękuję za zabawę.:)

      Usuń
  6. 1 śliwa , maciejka, groszek
    2 kociej
    3 60

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zdążyłam!!! do 18:(

    Pyt. 1 . Śliwa, Groszek, Cherry?
    Put. 2 Chłopaków?

    Pyt 3. 60

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siódma prawidłowa odpowiedź.
      Gratuluję! :))

      Usuń
    2. Juhuuuuuu, ale numer, ten siódmy:) Bardzo się cieszę!!!

      Usuń
  8. 1. Maciejka, Sliwa, Morelka
    2. Chlopakow jest wiecej.
    3. 60

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję uczestniczkom. Wszystko już jasne :)) Teraz proszę cieszyć się, kto ma powody, a lać łzy, kto... też ma powody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że zbyt późno zajrzałam. I nie mam już szans. Na pewno odpowiedzi jest więcej niż 7!
    Oto moje odpowiedzi:

    Irys, Dynia, Cebula
    Więcej jest oczywiście panów:)
    Numeru 60 brakuje!

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dakola, odpowiedzi koncertowe, więc możesz mieć satysfakcję :))

      Usuń
  11. ach nie zdążyłam...
    1. Wymień trzy imiona zwierzaków ze spisu, które są inspirowane nazwami roślin (np. Kapusta, Sosna, Maczek).
    Śliwa, Rosie, Cherry, Dynia, Groszka, Daisy
    2. Gdyby dodać psie i kocie dziewczyny oraz osobno psie i kocie chłopaki, to której płci jest więcej?
    Trudne bo w niektórych przypadkach ciężko się domyśleć jaka płeć jeśli nie jest to zaznaczone (choćby imię Coco) no i pojawiły się zwierzątka których już z nami nie ma... a nie wiem czy je też liczyć. Ale wyszło mi że i wśród kotów i psów jest więcej chłopców
    3. Robiąc spis, opuściłam jeden numer (do dziś go fizycznie nie ma). Jaki?
    60

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALison, a wystarczyło zajrzeć do wczorajszego posta, gdzie spisowy Igor policzył wszystko stworzenie co do joty. Napracowałaś się bardzo:) Dziękuję Ci za udział w konkursie. :)

      Usuń
  12. No i co?? Ja znów leję łzy, bo nie zdążyłam! Sąsiad przylazł i gadał i gadał i gadał... Ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to Ci wredny sąsiad!! Masz rację, to przez niego! Biedna Alucha. :)

      Usuń
    2. a ja byłam u klienta ;)))
      ach alucha, idziemy się napić !! :)
      Gratulacje dla Zwycięzców!!!

      Anka, podobają mi się zasady tej zabawy,a zwłaszcza to, że zawsze masz rację ! ;P

      Usuń
    3. No to ja się dopisuję do Was, płaczki. Ze zrozumiałych względów nie brałam udziału w konkursie. I nie dostanę nagrody. Ale może mi młodszy spiskowiec da poczytać i ponapawać się odciskami łapek rezydentów Anki.

      Buziaki, dziewczynki. Śpijcie dobrze. I niech nam się przyśni morze nagród od Anki i balanga w altance pod Wrockiem. :)

      Usuń
    4. Jolko :***
      i dla Igorka, coś czuję, że spodobałby się Amelci ;)

      Usuń
    5. Ja też tak czuję - sądząc po mamusi (Amelkę znam nieco mniej). ;)
      Buziaki. I uściski dla Niej.
      Igor teraz ogląda braci Marx, którymi jest ostatnio zafascynowany; później mu rzecz wyłuszczę. Na pewno się ucieszy. :)

      Usuń
  13. A Ja ani szczęścia ani refleksu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tym co byli w odpowiednim miejscu o odpowiedniej porze :))
    A pokażecie niespodzianki? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja mam pech a, bo dopiero teraz dotarlam do domu.
    No wiec napisze sobie tak tylko dla sportu i honorowo pisze, ze zadnych komentarzy tu powyzej nie czytalam:
    Sliwa, Morelka, Figa
    Wiecej psio-kocich chlopcow
    Brak Nr 60.
    Pozdrawiam
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też nie miałam jak wziąć udziału :( na angielski musiałam lecieć...a teraz to już po...ptoszkach :) ale gratuluję tym co zdążyli i jeszcze na dodatek wstrzelili się idealnie i wygrali nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to zawsze tak mam!Ale za to zapraszam do siebie po wyróżnieni

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chyba i tak jestem najlepsza:( wróciłam z Psicą z wieczornego spaceru/kole 20/dałam jeść i siadłam przed kompem coby przeczytać!i pomyśleć!w spokoju nad tymi pytaniami no i przeczytałam,baaa nawet pomyślałam gdzie znajdę odpowiedzi,czytam komentarze a tu się okazuje,że już po występach:( to się u nas nazywa:refleks szachisty:)))))
    Gratulacje dla szybszych niż ja:)))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...