sobota, 14 grudnia 2013

Sensacyjny Vituś

Stęsknieni? Hmm... Za mną czy za Vitusiem? :)
Zakładam, że z pewnością to drugie! 
Dostałam nowe zdjęcia koteczka wraz z sensacyjnymi o nim wiadomościami. Sensacyjnymi! 

Informacje brzmią:
Vituś jest cudowny, radosny, mały pieszczoszek. 
Jest jeszcze karmiony przez mamusię, ale też pięknie je karmę 
oraz korzysta już z kuwety. 

Je karmę, korzysta z kuwety - mówiłam, że to sensacyjne wiadomości! :)




















Ja wracam z urlopu jutro, a jeśli dam radę, w poniedziałek podzielę się z Wami wrażeniami.
Do zobaczenia!

PODPIS

69 komentarzy:

  1. Anko, on jest piękny. I taki...podobny do Ciebie, czyli zdolny niesłychanie, uroczy, lekko nieśmiały, ale przebojowy i kochany.
    I.Bożena1 Maksiuputkowo - Pikusiowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Anko!
    Czekam i czekam, a muszę iśc na spacer i do sklepu.
    Czemu nie odpisujesz: "W końcu to moja krew!"?
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Bożenko, śmigaj na spacer. Anka dziś w podróży i chyba poza zasięgiem. Trzeba nam tęsknić dalej...

      Pozdrówka! :)

      Usuń
    2. Tak jest!
      Miłego dnia, juz nie będę wariować. Trzeba sie wziąć za życie.
      I.

      Usuń
    3. Taaa... Ciężko, bo ciężko (z tym życiem), ale i ja się zabieram - porywam się dziś na mycie okien, ot co! :)

      Usuń
  3. Ale duży chłop z Vitusia!:)
    I jaki mądry!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miód na serce z samego rana. Pięknie rośnie ta mała kruszyna. Jego mleczne rodzeństwo do zagłaskania, takie śliczne, wianuszek opiekuńczy to już widzę, stały zwyczaj.
    A Twoich wpisów już zbyt długo brak, pewnie że tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo zauważyłam- Vituś zawsze w środku wianuszka:) Tulą go i grzeją, jakby rozumiały, że jest młodszy i mniejszy i tego potrzebuje.
      Mnie jeszcze bardzo ujęło zdjęcie na którym Vituś pije mleczko stojąc pod mamą:)

      A Ty Anko, nie spiesz się, Jolka dobrze sobie daje tu radę;P

      Usuń
    2. zapomnialam dopisać- Vituś ma tam jak w raju!

      Usuń
  5. Cudeńko,cudeńko,cudeńko <3 Daje radę we wszystkim pięknotek , ale brytaski też piękniusie , przypomniały mi moją Tuśkę jak była mała. Mądry Vituś wszystko umie , wszystko wie , ale cud :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam czasu, ale muszę napisać :) ... don Vito jest niesamowity, jak on urósł. Obrał sobie chyba za punkt honoru dogonić wzrostem swoje obecne rodzeństwo :) i jakie on ma dłuższe włoski za uszkami, jakaś kryza mu rośnie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Moj ty swiecie! Toz to calkiem dorosly kot!!! Nie tylko wyrosl, ale zaczyna sie po doroslemu zachowywac. Wspaniale wychowuje go przybrana mama, nie mam slow podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze dla Vitusia, że wychowuje się z rodzeństwem, ma się z kim bawić, obserwować i doświadczać wszystkiego co jest najlepsze dla koteczka w tym wieku:)) Cudeńko!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka niespodzianka z rana :) Kawa z Vitusiem ! Jaki jest już duży i puchaty. Ma też piękną falkę - karnawałowy makijaż przy lewym oczku :) I ten ogonek do góry ! I na stojaka do cycucha. A na pierwszym zdjęciu jaka poza fotogeniczna :) I na drapaku :) Eeech, życie jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przegapiłam info, że się z kuwetą dogadał :) Mądry chłopczyk !

      Usuń
  10. Jejku aż mi się łezka w oku zakręciła! Cudownie że wszystko się Małemu ułożyło :) Oby tak dalej! Ja trzymam kciuki :):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tu dużo gadać- sukces ! Hurra ! Udało się .
    Czekam na chwilę, kiedy znowu codziennie będziesz publikować posty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest prześliczny :):):) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki i mężny Vituś,niech dalej rośnie zdrowo i szczęśliwie zuch chłopak :) i oby znalazł dobrych ludków którzy będą go chronić. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak on wyrósł! Wielki mały kot! Je karmę, bawi się na drapaku i jakie ma pazurki :) Cudny jest i ma piękne rodzeństwo puchate i bardzo opiekuńcze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fotogeniczna ta Nasza maskotka blogowa, a jaka Wielka że łomatuchnobosko :) zdjęcie pierwsze z serii tu śpię jest rewelacyjne:)
    PS szusuj Anko zdrowo :)
    We Wrocku dziś +7 st C :)
    Liton_ER

    OdpowiedzUsuń
  16. Toż mój Czajniczek z Krzaków przed chwilą taki był! Ślice łapulki luzowiutkie takie i ocka ślicne - cytuję Mojego. I się dołączam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż to się dzieje na tym świecie, żeby się mysz kociołkiem małem zachwycała ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. wprawdzie to nie rano, ale ja się dopiero zwlokłam. i.....cudo zobaczyłam. dużego kota o mądrych oczętach. otoczonego opiekuńczym rodzeństwem! no cuda, panie cuda! a ty już wracaj, bo za długo cię nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że oprócz mnie ktoś inny też tak późno zwłoki podnosi:-))).

      Usuń
  19. Pieszczoch jeden z tego Vitusia…:)
    Drugie i trzecie zdjęcie mówi samo za siebie – rozkosznie mu w tej rodzince.
    W tych okolicznościach Vituś musi być sensacyjnie cudowny..:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie do wiary, jaki on już dorosły! Jak nam ta młodzież rośnie... A co tam słychać u jego biologicznej mamusi, Zoyki?

    OdpowiedzUsuń
  21. Sensacyjne i wspaniałe wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki on już duży! A jeszcze nie tak dawno mała kuleczka z niego była! A teraz tak fajnie się bawi z braćmi :) Wyróżniania się na ich tle :)
    Bardzo się cieszę, że jest lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wlasnie wczoraj zastanawialam sie co u Malucha ( i Ciebie oczywiscie ) slychac. Ale on jest rozczulajacy, ma taki zagubiony wyraz twarzy i w porownaniu z puszysta reszta wyglada na chudziutkiego . Jest to jednak szczesciarz przez wielkie SZ .
    Jestes wspaniala osoba, po prostu Cie uwielbiam !
    Zagladam do Ciebie stale , ale nie zawsze cos wpisuje, co pewnie nia ma i tak wielkiego znaczenia, bo wpisy sa dowodem , ze oczarowalas nie tylko mnie.
    Sciskam Cie mocno-Ag

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki Tobie po prostu zakochuję się w kotach :) :***

    OdpowiedzUsuń
  25. ...Vituś piękny się wie, ale mnie zauroczony jestem tymi brytyjczykami ^^...

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze zdjęcie na plakaty, do kalendarza !!! Cuda tu widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o rany! już? je karmę i sika do kuwety?? taki zuch?! dwustuprocentowy Vituś! :))
    Vituś cudny, rodzeństwo cudne, brytyjska mamusia cudna, zdjęcia cudne, ale najcudniejsza jest ich Łysa i jej rodzina. Pani Aniu, skradliście moje serce :****

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki z niego słodziak:)już nie wspomnę jaki szczęściarz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie one piękne wszystkie :) Pozdrawiam buziaku

    OdpowiedzUsuń
  30. Widać po Vitusiu,że wykarmiony arystokratycznym mlekiem,i ta postawa i ten krok,ach!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. prawego oczka jakby mniej, czy mi się wydaje? tak czy siak coraz ładniejszy się robi i coraz bardziej podobny do kota :) zdjęcia jak zwykle po kilka razy podziwiane, cudnie wygląda cała rodzina z tym małym "odmieńcem" w środku :) i widać, że można już odetchnąć, dobry los mu pisany! Gosia, wracaj szczęśliwie do domu i do nas, cisza na Twoim blogu jest nienormalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Och Vitusiu!!! Tak cudownie wypełniasz serce:)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo kokieteryjna ta łatka przy oku, jak namalowana :))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Vitus jest absolutnie fantastycznym rodzynkiem w tych srebrzystych szarościach:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie fascynują te puchate, takie małe rozbójniki, a Vituś to zdecydowanie inna krew:):):) Bardziej "błękitna". Ten czar, ten wdzięk i ten urok w delikatnym pyszczusiu:):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale urósł :)) A Miśki są niesamowite, kolejne zdjęcie Vitusia w środku. I niech mi nikt nie wmawia, że zwierzęta nie mają duszy, a za to mały rozumek. To ewidentna nieprawda, co widać na załączonych obrazkach.

    OdpowiedzUsuń
  37. Czadowy jest ten malenki stworek:))) A to zdjecie jak wszystkie razem leza w lancuszku zwyczajnie balsam na serce........................:) Dbaja maluchy o mniejszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było też moje pierwsze spostrzeżenie, kiedy je dziś zobaczyłam - taki ochronny krąg. :) Igor mówi - ochroniarze.
      No i jaki Vitek jest pasujący do brytyjskiego rodzeństwa z tymi swoimi szarymi oznakami. Wpasował się... jak ulał. Bardzo gustowne zestawienie. :)
      A ta podwieszka pod Kocisławą - od razu mi się przypomniały nasze przytyngle podczepiające się pod Trykot. Ech... Sam urok. :)

      Usuń
  38. Cudowny kociak i jaki mądry, oj będzie z niego kocurek nad kocurami.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale balsam te zdjęcia
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  40. Tęskniliśmy fifty fifty:D Wiedziałam, że jak to wejdę to znów japa mi się rozszerzy od uśmiechu:) Wiadomości świetne, a zdjęcia przesłodkie. Vituś niedługo już będzie dużym koteckiem :) pozdrawiam serdecznie:) i mam nadzieję, że wypoczęłaś i zgromadziłaś siły na urlopie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dogania niebieskich :-))
    Mądry niesłychanie i wielki i piękny i ma cudną rodzinkę ! :-D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ktoś napisał słodziak i szczęściarz - ja tak również uważam.Serce rośnie!!!!!Perełka

    OdpowiedzUsuń
  43. Te malutkie łapki i w zamyśleniu na niej wsparta główka. Co to małe w sobie małe że tak serca przyciąga?
    Znów się wzruszyłam a oglądam po raz enty.
    Aniu serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Anka!
    Piękne logo:)
    A cóż to są wspaniałe niebieskości? wypisz wymaluj jak moja Kota:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie piękne masz kociątka!!!!!! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  46. "Śniła mi się taaaaka ryba..." (zdjęcie 2)
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale cudny Wituś!!! I zawsze na fotkach z rodzeństwem w środku - widać jak się nim opiekują! To jest po prostu nie do uwierzenia. Na cześć kotów: hip hip, hurrrrra!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Vituś taki poważny i zdziwiony światem :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Vituś bije wszelkie rekordy! Sam urok i delikatność, a rodzeństwo przyrodnie bardzo opiekuńcze. Vituś wygląda na lekko roztargnionego, dobrze, że do kuwety trafia:))

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudo, cudo, cudo wszystkie śliczności do wycałowania.Te zdjęcia są balsamem na duszę i serducho się raduje. Super

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochane:) origamiiptaki.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. gdzie jest teraz Vituś? jaka jest jego nowa rodzina? bo rozumiem, że już "poszedł do ludzi"?

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...