sobota, 21 grudnia 2013

Nikt nie przebije tych życzeń!



Umarłam. :)

PODPIS

42 komentarze:

  1. Dobre :)) Z każdą minutą coraz lepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie odważę, zapewniam.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnemo, ale na co? Na turlanie?

      Usuń
    2. Mnemo nie chce, żeby jej wiatr rozwiał fryzurę. Reszta to pestka! :)

      Usuń
    3. I spódnicy żeby Jej nie podwiało, jak jakiej Marylin! Że o szpagacie bez trzymanki nie wspomnę.

      Usuń
    4. Szpagat to pikuś, ale ta spódnica! Groza mnie ogrania na samą myśl! :)

      Usuń
    5. No chyba, że ołówkową przywdzieje. Ale wtedy nici ze szpagatu!

      Usuń
    6. Myślisz, że mogłaby być taka nierozsądna? Ja tam nie wiem, ty ją znasz lepiej przecie.

      Usuń
    7. O ten szpagat mi szło, niby wydaje mi się, że jeszcze bym dała radę, ale z drugiej strony obawiam się, że po powrocie obu nóżek do pozycji wyjściowej nie byłoby już tak jak dawniej:))))

      Usuń
    8. He, he :)) Byłoby bardziej luźno, czy co? :)

      Usuń
    9. Nosiłabyś "sindbadki" i szlus.

      Usuń
    10. Kocham alladyny;) Wam tez wszystkiego naj - Czakowe Norrisówy;)

      Usuń
  3. Wierze na slowo, nie moge obejrzec bo patrzenie na morde bezmozgiego Norrisa jest wbrew mojej religii:))

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie spodziewałam się! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A co, jednak zawalczysz o kubek i zrobisz to, co zapowiadałaś?? Super! :)

      Usuń
    2. Anka, wierzę w Ciebie:PPPP

      Usuń
  6. No, udało się;))
    I ja kiedyś polecę - ale jednak W ŚRODKU:))

    OdpowiedzUsuń
  7. czego to Czkuś nie zrobi dla ludzi;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie do śmiechu nie jest, przypomniała mi niedawna podróż samolotem. Miałam niezłego cykora:-)).

    OdpowiedzUsuń
  9. A jednak się odważę: Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt życzą damakier, Wrona i inne zwierzaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało ci się! Dziękuję pięknie. :))

      Usuń
    2. Ożeż! Sześciozerowa godzina! Też uważam, że się Damie udało. :)

      Usuń
  10. Dopiero skończyłam robić śledzie. Jutro z wiatrem we włosach i w szpagacie będę polować na ser do sernika bo dziś się okazało, że z mojej wsi go wywiało... rany julek czyżbym musiała wycieczkę do stolycy popełnić???
    Gosianko i wszyscy z budyniowego świata - ja za Chuckiem też życzenia składam bo ostatnio nie wiem jak się nazywam i nie wiem, kiedy znów uda mi się u Anki zabrać głos. No to: radosnych, spokojnych i takich jak sobie życzycie (jedni leniwych, inni pełnych wrażeń) Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleno :**
      Trzymaj się, a i fryzurę od czasu do czasu skontroluj, wietrzna kobieto. ;)

      Usuń
    2. W sumie tez sie tak ostatnio czuje- z choinka komandosow na glowie, a trzeba sie zabrac za swieta i jeszcze troche popracowac:)))
      Poplakalam sie ze smiechu jak zobaczylam ten klip pierwszy raz i powiem szczerze, ze stary, znoszony Chuck nabiera teraz nowego znaczenia.......................:)

      Usuń
  11. czak noris przebił mac gajwera, ciekawe kto przebije czaka.
    u mnie święta za górami za lasami, mam nadzieję, że na nas dwoje zdążymy przygotować co nie co.
    jakby co, to wszystko czeka w lodowce. mam nadzieję, że nie zaśmiardnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego po subtelnej i delikatnej Ani się nie spodziewałam :D Super!
    Miłych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Popłakałam się ze śmiechu! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. ...po samym patrzeniu na Chucka mam zakwasy...

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...