niedziela, 22 grudnia 2013

Skoro lubicie szpagaty...



He, he, he :))

PODPIS

11 komentarzy:

  1. Ale fajne, moge tylko podziwiac JC van Damma, ale ten szpagat to nie dla mnie, nie to miejsce, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. No,no,no! :))
    Zastanawiałam się gdzie tym razem, no i nie zgadłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę, panowie zaczynają dorabiać jako cyrkowcy. ale i tak go lubię. a może to kaskader?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to zabawnie, ale i przerażająco. *** Aniu życzę Ci radosnych, ale i spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojego szpagata nikt i nic nie przebije, o! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anka przestań, krocze mnie boli:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ...i samochody do tyłu jechały, van Damme wymiata. Ciekawe co na to Chuck???

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...