wtorek, 4 października 2016

Kalendarze edycja 2017?

Za nami dwie edycje kalendarzy Biała Kura (wyższa forma białego kruka) i Pięknych Kotków, które w poprzednim roku stały się za sprawą uroczych wierszyków Ninki Poetyckimi Kotkami.

Poetyckie Koty 2016

Autorki. :)

Biała Kura 2016.

Cała związana z nimi otoczka to dla nas autorek (mnie, Hany, Marii, Ninki i wszystkich kur z Pastelowego Kurnika) świetna zabawa, wiele satysfakcji i radości, ale też praca zajmująca czas i wymagająca inwestycji. Stąd pytanie do Was:

Czy chcecie kolejnej edycji?

Oczekujemy tylko szczerych odpowiedzi. Żeby powtórzyć naszą kalendarzową akcję, muszę uruchomić swoją firmę, którą założyłam tylko w tym celu, chcemy więc z Haną wiedzieć, czy ktoś to potem kupi... 

Powstały już kapitalne plany co do zawartości Białej Kury. Zdradzę, że w tym roku do tworzenia rysunków przymierza się więcej, bo aż cztery artystki. :) Będzie to więc praca zespołowa. 

W moim blogowym kalendarzu, w którym upamiętniam tymczaski goszczące u mnie od poprzedniej edycji, będą w tym roku również pieski. Myślę o zrobieniu kolaży, no i liczę na Ninkę z jej wierszykami.  

No to czas na prawdę!

Tu miała być sonda, ale po kilkakrotnych próbach jej umieszczenia poddałam się.

Sądząc po komentarzach warto robić kolejną edycję. :)


PODPIS


65 komentarzy:

  1. Oczywiscie, ze chce - zaglosowalam na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak Gosiu, tylko na swój wybierz inny szablon niż ostatnio - druk miesięcy tak drobny i gęsty, że dla mnie nieczytelny :( ale oczywiście kupię obie wersje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, ja yo wszystko wiem, ale to jest coś za coś. Jeśli duże zdjęcia to małe napisy, a jeśli wyraźny kalendarz to mało miejsca na zdjęcie. Na połowie A4 to ja na pewno kolażu nie zrobię... Wtedy będzie tylko jedno zdjęcie. Kurcze... te wybory. :(

      Usuń
  3. I ja chce po sztuce każdego, bo rozumiem że beda dwa. Głos oddany na tak.:-)
    Małgosiu, Hana pisała ze, musi być minimum 200 sztuk by wyjść na czysto. Może dołóż druga sondę w sprawie ilości sztuk? Tu lub u Hany, jeśli istnieje ryzyko że ktoś coś wpisze dla żartu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście!!!Ja bym nawet w zamówieniu zwiększyła liczbę"Białej Kury":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. też się zastanawiam, bo widzę 7 głosów na nie:(
      w sumie, to bez sensu pytać o to "nie", bo ważna jest ilość "tak"
      Proszę nie zniechęcać Gosi, szanowni Państwo:)
      Gosiu, akcję musisz nagłośnić na FB, przecież doszło mnóstwo nowych domków Twoich adopciaków, może i oni by kupili ???

      Usuń
    2. Dziewczyny, nie ma mowy o żadnym sprzeciwie! To przecież wolna wola. Ci, którzy nie chcą niech żałują, bo znaleźć się w elitarnym gronie posiadającym nasze kalendarze to nie byle co! :)

      Usuń
    3. Ci co nie chcom, będą żałować jak zobaczo, a tu doopa! Za pózno! Ni ma, sprzedane!

      Usuń
    4. a ja nie widzę żadnej sondy, żadnych głosów. napisałam niżej co widzę.

      Usuń
  6. Oddałam głos i jak zwykle zamawiam obie wersje. A co do mapy, skoro Most nie może być kontynuowany, to być może na mapę znajdzie się energia i czas. Wspieram mentalnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, wiesz... zdecydowałam się kontynuować most. :) Mam przecież smartfona z aparatem. :)
      A mapę też zrobię. :)

      Usuń
  7. zaglosowalam na tak i kupie obie wersje

    OdpowiedzUsuń
  8. no pewnie. i zapisuje sie na dwie sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wezmę na pewno minimum dwa z kotkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że tak :) Mój głos pokazał, że jest 50 tak. ale nie wiadomo ile kalendarzy, bo ktoś chce jeden, a ktoś 3 , więc popieram, by były deklaracje co do ilości sztuk, łatwiej się rozeznacie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, a może by tak najpierw zebrać kasę od zamawiających, byś miała pewność i wydrukować z realnym zapasem ? Po wstępnym projekcie, każdy będzie przecież wiedział ile czego chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniczku, to wszystko musi być zgodnie z prawem. Mam firmę i to przez nia robiłabym tę sprzedaż. Musiałabym bawić się w zaliczki, nie ma takiej potrzeby!W ubiegłym roku robiłam kilka dodruków i w tym też tak zrobię, że nie zamówię od razu niewiadomo ile. Z roku na rok sprzedajemy coraz więcej kalendarzy, więc myślę, że nie ma strachu. :)

      Usuń
  12. Zagłosowałam, biorę dwa, nie dwa, źle kliknęłam trzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. A gdzie ta sonda?? Bo mi sukienki się jakieś pokazują???
    Ale ja jestem na TAK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że chwilowo nie działa, szlag by to!!!
      Zaglądnij później, pliss.

      Usuń
    2. Oki. Już myślałam, że jakiś wirus się do mnie przyplątał.

      Usuń
    3. Sukienki i u mnie. Może to nie wirus, ale jakieś podstępne i nachalne reklamy.

      Usuń
    4. to czekajac kupcie sobie sukienki ;)))

      Usuń
  14. Mnie też wyświetlają się jakieś prezenty handmade ale jestem jak najbardziej na tak, ale przyznam że ja też wolałabym bardziej czytelne kalendarze, korzystam z nich nie tylko do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też poproszę, a raczej chcę zakupić 3 sztuki. Sonda nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka sonda? ja chcę, jasne. jakieś kiecki i torebusie z plecaczkami mi się otwierają.....

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma sondy, ale i tak jestem chętna na kalendarze jak co roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sondę coś trafiło, bo przecież była... Trudno. Akcja do kitu. Kalendarze będą i tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też szukam sondy - ale - skoro jej nie ma, to tu poproszę - drukuj:) Mam nadzieję w tym roku nie przegapić:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kliknęłam i wezmę dwa, różne oczywicie :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja poproszę po jednym z każdego rodzaju.Biała Kura dla mnie jak zawsze a drugi na prezent dla kolezusi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też kliknęłam na TAK - wczoraj rano, jak jeszcze była sonda.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też jeszcze zdążyłam na sondę, tak oczywiście, choć jeszcze nie wiem, ile zamówię:) Z wierszykami możesz na mnie liczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spróbujmy jeszcze raz...
    Nowe sondy są po prawej. :)
    Na pasku bocznym.
    Kliknijcie jeszcze raz! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech... zdaje się, że nad nimi wisi jakaś klątwa.
      Znowu ich nie ma!!

      Usuń
    2. To ja się poddaję. Nie ma sond, kalendarze będą!

      Usuń
  25. Zdecydowanie na tak, jak co roku zamawiam cztery bo rozdaję w prezentach, ale i tak jest za mało, to może zwiększę :)).

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcę po jednym, czyli 2 sztuki. ... Sondy ni ma !

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też jak zwykle, po jednej sztuce każdego. i się popytam, kto jeszcze by chciał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tempo, sto lat... Ale i tak Cię nie zapomniałam! :) A nawet myślę w ostatnich dniach nieco intensywniej, gdyż być może pewne okoliczności złożą się korzystnie i... Zgaduj-zgadula!

      :*

      Usuń
    2. O, Jolka. Gdzie byłaś, wpadłaś w kompot? ;)

      Usuń
    3. Jolko, naprawdę? to ja trzymam kciuki !!!!

      Usuń
  28. Już się cieszę :) Poproszę trzy sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wychynąwszy z ferworu i ja się deklaruję - co najmniej dwa. :)

    PS. U Was, człowieki miłe, też tak naparza wiatrem? Brr!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja oczywiście też - 3 szt. zaklepuje włącznie z BK.
    Bezowa

    OdpowiedzUsuń
  31. Tyle się u Ciebie działo! Godzinę zajęło mi przeczytanie zaległych postów i pooglądanie zdjęć, łzy kręciły się w oczach niejeden raz, coś tam wiedziałam z fejsbuka ale to nie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jakoś w dole jestem, nadrobiłam właśnie bloga, kalendarze oba biorę. Chciałabym przespać całą zimę... Przeczekuję do poprawy nastroju. Zakupy przez baner, jakby coś dorzucić do interferonu to tylko jedno słowo wystarczy Gosiu :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewunia, siostro, nie uciekaj! Nowy post poprawi ci humor. :)
      Dziękuję za wszystko!

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...