poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Keukenhof - tulipanowy raj!

O Keukenhof w Holandii można przeczytać więcej TU
Miałam szczęście, że mogłam odwiedzić ten park w najlepszym sezonie, kiedy większość gatunków jest w pełnym rozkwicie. 
Zrobiłam około 400 zdjęć! 
Stanowczo przesadziłam, bo po kilkukrotnej ich selekcji nie mogę już patrzeć na tulipany! 
Weźcie te tulipany ode mnie! A kysz!

Już sam dojazd jest ciekawy, te słynne tulipanowe pola...


 A w parku: 




















 Pa pa...



Czy po tej dawce też już nie możecie patrzeć na tulipany?
Przy mnie proszę nawet nie wymawiać tego słowa na "t"!

Jeśli jednak komuś za mało, to więcej zdjęć jest na fb TU.

(A jutro też o Keukenhof, ale inaczej.)


35 komentarzy:

  1. Przecudne te tulipany!Nie dziwię Ci się,że cykałaś zdjęcia jak w transie.Te zagony tulipanów kojarzą mi się z łowickim pasiakiem. No cóż, wprawdzie minęły czasy,że za cebulkę tulipana można było nabyć wieś, niemniej one nadal nas zachwycają.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kobierce :), mój faworyt to trzecie zdjęcie, 400 powiadasz, jeszcze nie tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu w pewnym momencie zakazałam sobie już je robić, tego samego dnia rano zrobiłam ok 200 parze perkozów (a to była już 4 sesja), ze 100 obrazków z okolicy i kolejne 100 zdjęć w domu, potraw, gotowania, itp. To daje 800 zdjęć na dzień, jak na mnie to wystarczy;-) Choć w parku były jeszcze inne kwiaty: przepiękne bzy, hortensje i storczyki - i powiem Ci, że teraz żałuję, że je pominęłam....

      Usuń
    2. :), to podziwiam wytrzymałość, rąk, statywu i baterii, o mężu nie wspominając ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam tulipany! Te dywany, to prawdziwy raj dla oka!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja cały czas śpiewam - tuli tuli tulipany ulubione, i bym mogła patrzeć cały czas! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mogę dodać tego śpiewu, jako tła do mojej fotorelacji;-))

      Usuń
  5. NIEPRAWDOPODOBNE!!!
    Wrócę jednak do kaczek (nie sa na "t"); świetne zdjęcia, to po pierwsze. Po drugie, czytałam gdzieś kiedyś, że kaczory potafią być bardzo brutalne; jeśli jest ich kilka, a w okolicy tylko jedna samiczka, to potrafią ją niemal zamęczyć. Widziałam nawet kiedyś, jak jedna biedulka uciekała przed czterema takimi osobnikami, ale wtedy jeszcze nie wiedziałam, ze te kaczory są takie namolne. A pomijając to wszystko, nieżle się uśmiałam!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym czytałam. To wyglądało naprawdę na gwałt, dobrze, że trwało tylko kilka sekund;-)

      Usuń
  6. jejku jak tam cudownie! ile pięknych kwiatów! ja tam nie mam dość, chcę więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pola tulipanowe i rabaty i w ogóle.Zazdroszczę Ci tego,że mogłaś to zobaczyć na żywo.)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!!! coś pięknego!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to mogłabym patrzeć i patrzeć. Uwielbiam tulipany!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudny post i cudne zdjęcia,
    jak pięknie i kolorowo :-)
    Holandia słynie z tulipanów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubie roslin cietych w domu, ale jakbym sie do tego pola dorwała to bym normalnie bukietów narobiła i zapełniła nimi wszystkie pokoje:)

    Tak niesamowite kolory mają, nie znam połowy z pokazanych przez Ciebie roślin!

    Ta z postrzepionymi krawędziami.. róża? strasznie fajna!

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie wstrętne te :T: a te biało czerwone,,,to już najbrzydsze:T:...idę popatrzeć jeszcze raz,,,bo ja tak popatrzę na te :T: to już tak je znienawidzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. udało mi się....ma się ten refleks:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne tulipany. Rewelacja! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowne!!!!!!!!!!!!!!!
    Te postrzępione podobają mi się najbardziej,albo ...albo...albo
    Wszystkie!Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. a jakże ;) w końcu już duży jestem prawda? :D

    ps. przepiękne tulipany.. moja Pani uwielbia te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne, przecudne ... wyobrażam sobie jak tam musi pachnieć :-) jak dla mnie bajka ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Tulipany przepiękne, a zdjęcia świetne jak zwykle!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne te tulipany! Najbardziej te ze zwichrowaną czuprynką! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, próbowałam w telefonie odpowiedzieć Ci na ten komentarz i napisać jak bardzo mi się on podoba i ... usunęłam go!
      Powtórzę z pamięci;;

      Tuli Pan Panię. W raju.
      Nigdy dość!

      A mnie nigdy dość Twoich słów;-)

      Usuń
  21. To jest cudowne!!! Te strzępiate, pełne, czemu u nas ich nie widuję???
    Takie widoczki w sam raz na mój błogi kwietniowoletni nastrój:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, mnie tulipany w Keukenhof tak bardzo obrzydły, że pojechałam w tym roku ponownie je zobaczyć>
    Fe, w tym czasie już bym nie pojechała, może dopiero na przyszły rok jak o nich trochę zapomnę...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...