sobota, 7 kwietnia 2012

Jak zrobić wielkanocnego kurczaka - tutorial


Wystarczy, ignorując to
że wiek pacholi daaawno za nami,
kupić sobie watę cukrową. ;-)


Wcinać ją ze smakiem, chwytając kawałki językiem
 i zanurzając w niej twarz, 
(nie przejmując się klejącym się od cukru nosem),
 ale uważnie, żeby nie objeść za dużo, 


tylko uformować zgrabnego kurczaczka!  
Jeśli kurczak Wam nie wyjdzie, tak jak mnie, 
nie martwcie się, zawsze można zrobić z niego...


... kotka. ;-) 
Takiego z wierzby oczywiście! 
Podobny? 

Życzę Wam, wspaniali, kreatywni, pozytywni, blogowi ludzie,
UWAŻNYCH, PEŁNYCH WDZIĘCZNOŚCI I BLISKOŚCI ŚWIĄT
a tym, którzy świąt nie obchodzą, życzę po prostu fajnego przedłużonego weekendu. :-)

41 komentarzy:

  1. Każdy pomysł jest dobry na kurczaka :-)

    WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZY KLUB KOTA JASNA 8 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznego jajeczka Wielkanocnego,
    dużego zająca czekoladowego,
    zdrowia niezawodnego, wielu radości,
    przez całe Święta samej wesołości.

    Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych rodzinnego ciepła, wiosennego nastroju...
    życzę tego dla całej rodzinki


    dam sobie do obserwacji blog:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia - kurczak watowy - super
    Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana najpiękniejsze, świąteczne,
    wielkanocne życzenia składam Tobie
    i Twoim bliskim z całego serca! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepis na kurczaka jest świetny, spróbuję przy okazji;))
    Dobrych Świąt życzę Tobie i Twoim bliskim:))

    OdpowiedzUsuń
  6. KOTEK WIERZBOWY...CUDNY...QRCZE JAK JA DAWNO WATY NIE JADŁAM..ALE ZAWSZE MAM OPORY,ŻE NA MNIE LUDZISKA Z OBRZYDZENIEM NAPLUJĄ...NIE DOŚĆ ,ŻE TOTO GRUBE TO JESZCE WATĘ WTRANŻALA:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrencjo, czy mogę cię adoptować? Azaliż bliskaś mi jak siostra;-))

      Usuń
    2. hihih...a juści:))))...a zabierzesz mnie na watę...i kopytka w sosie...cos tam coś tam....?:)))

      Usuń
    3. zabiorę Cię na watę i niech ludziska wstrętne mówią co chcą, a my będziemy mieć to gdzieś tam, gdzieś tam;-)

      Usuń
  7. Wesołych, Aniu! Dla Twojego TwójCi i dla Twoich kiećków. :) Waty nie jadam, bo od słodkiego w takim natężeniu dostaję mdłości, choć jako małe dziecko jadłam co niedziela, watę sprzedawano obok kościoła. ;) I miło mi się kojarzy. Kiedy przestała już mi smakować, ale wciąż mi ją kupowano, zjadałam kilka kęsów i robiłam właśnie podobne figurki z niej :D Tak utwardzoną, skondensowaną watę w postaci zbrylonych, upaćkanych moimi brudnymi łapami figurek oddawałam następnie moim młodszym braciom (taka ze mnie wredna siostra, no! ;> ), których słodkości w żadnej postaci nie odstraszają do dziś, hahaha :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, jakie wspomnienia uruchomiłam w Tobie! Mnie też żadne słodkości nie odstraszają do dziś;-(
      MójCi bardzo dziękuje za życzenia;-)

      Usuń
  8. Nie ma to jak wyobraźnia! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy patent ,tylko waty cukrowej to u nas nie znajdziesz ;))

    Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to nie zrobisz mojego kurczaka? buuuuuuuu
      Wesołych;-))

      Usuń
  10. Nie mam waty, ale sobie zrobiłam esy-floresy białym lukrem na mazurkach :-).
    Radosnych Świąt Dwu- i Czworonożnym życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Esy-floresy białym lukrem też łapią się na moją koncepcję dekoracji świątecznych;-)
      Dziękujemy

      Usuń
  11. dziękuję za tak miłe słowa :) wesołego jajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! No.... i.... Smaczne ;-)
    Wesołych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za życzenia. Tutorial doskonały. Ja zobaczyłam i baźkę i kogucika ;)... (nie szkodzi, że go tam nie było)... Tobie również wszystkiego dobrego :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech zajączek w koszyk wskoczy,
    mokry dyngus Cie zaskoczy,
    jajko będzie smakowało,
    i brzuch będzie radowało.

    zapraszam do mnie mam dwa blogi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych świąt, pełnych miłości i radości!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie waciaste stwory urocze :)
    Samych smakowitych chwil w te święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha! Jaki uroczy pomysł!;-)

    Życze radosnych Świat Wielkanocnych, smacznego jajka i mokrego Dyngusa. Dziękuję za odwiedziny i zyczenia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey! Do yοu know іf they make any plugins to protect againѕt hackers?
    I'm kinda paranoid about losing everything I've wοrkеd hаrd οn.
    Аny rесommendatiοnѕ?


    Mу blog :: HTTP://ciaoamigochat.net/

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing blοg! Iѕ уοur theme
    сustom made or ԁid yοu downloaԁ it frοm someωhere?

    A theme lіκe youгѕ ωith a few simple tωеeκs would really mаke
    my blog shine. Please lеt me know where уou gοt your
    design. Thаnks a lot

    Feеl free to surf to my blog; http://djgalix.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi! І coulԁ have swoгn I've been to this website before but after reading through some of the post I realized it's new
    to mе. Аnywaуѕ, I'm definitely glad I found it and I'll be
    booκ-marking anԁ сhecκing back frequently!


    Наνe a look at my web-ѕite: http://lapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ӏ am really enjoуing thе thеme/design of
    уour website. Do you ever run intο any internet broωser compatibilіty problеms?
    Α handful οf my blog readerѕ have cοmplaineԁ about
    mу blog not oрeгаtіng coгrectly in Εxplorer
    but looκѕ gгeаt in Fiгefox.
    Do уou hаve any advice tо help fiх this
    issue?

    Аlso viѕit my ρage http://lapkowo.pl/category/baterie

    OdpowiedzUsuń
  22. This іs my first tіme paу a visit аt herе and i am genuinely plеassаnt to
    reaԁ еvеrthing at alone plaсe.


    Haѵe a look аt my homeрagе ::
    relevant web page

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello there! I know this is kindа off toрiс but I wаs wondering
    which blog platfοrm aгe you using for
    this site? I'm getting fed up of Wordpress because I've haԁ issueѕ with hаckers аnd I'm looking at alternatives for another platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

    Check out my blog www.arab-pedia.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I сonstаntly spent my half an hour to read thіѕ blοg's content daily along with a cup of coffee.

    Have a look at my blog: com.br

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...