sobota, 28 kwietnia 2012

Byłam świadkiem przemocy seksualnej...

... żeby nie powiedzieć gwałtu!

Ale spokojnie, był to gwałt w pełni usankcjonowany przez naturę.  ;-)


(Każdy opis dotyczy zdjęcia, które jest pod nim - zdjęcia można powiększyć.)


Na wodzie pływała para: kaczor i kaczka. 
W pewnym momencie zaszumiało, zapluskało i panna kaczka zniknęła!
Ale cóż to? Spod wody wyłania się głowa panienki! Kaczor naciska dziobem na jej czubek!
Co za brutal!! Nie pozwala jej się wynurzyć! Już zaraz "nie panna" wygląda jak krokodyl!
Biedaczka chce się uwolnić i walczy z całych sił!
Jest bez szans - brutal nie puszcza!
Ona się szarpie!
On trzyma!
Hm. Bez komentarza. 
No to cześć, Mała. Było nieźle. 
Jakby co, to ja nic nie wiem. 
Nie ma się co tak otrzepywać, nie jestem aż taki paskudny!
Zresztą OK, mnie też przyda się przewietrzyć pióra!

A za chwilę... 
- Mamusiu, mamusiu, jak poznałaś tatusia?
 - Nie bądź taki ciekawy, bo się spocisz!



32 komentarze:

  1. wiesz ..no niby trzyma,niby ona się szarpie...ale tak boczkiem boczkiem lgnie skubana do niego...zresztą nie będę dociekać..bo się spocę:))))
    Ps...jak któregoś ranko o 8...nie napiszesz posta..to ostrzegam ...popłaczę się!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten dzień Qrencjo nadchodzi... ale ostrzegę Cię, żebyś przygotowała sobie zapas chusteczek:-D

      Usuń
    2. NO TAK ..CZEGO JA SIĘ MOGŁAM SPODZIEWAĆ....TERAZ KACZKI,POTEM PSZCZÓŁKI...JAK ZACZNIESZ WSZYSTKICH PODGLĄDAĆ...TO W ŻYCIU NIE NIE UWIDZIMY:))))...U MNIE UPAŁ...MOGĘ MAJACZYĆ.....

      Usuń
    3. Majaczysz.
      Nie przestawaj... ;-))

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Widać, że facet pozostanie facetem - nawet jak jest kaczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac lubi brutali:)))
    ...obśmiałam się okrutnie, dziękuję za miłe rozpoczęcie dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jednak prawdą jest że w zimnej wodzie kaczorowi...:)) Zgłosiłaś sprawę odpowiednim urzędom? A jak kaczka zechce poddać się zabronionej aborcji?...:) Bądźmy obrońcami nienarodzonych kaczek!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądźmy! Utwórzmy organizację o nazwie "Hańba" - ofiary zgwałconych o świcie!;-)

      Usuń
  5. cudowne zdjęcia! to ostatnie jest słodkie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie brutal! Biedna kobitka sie wody opiła :) Podpisy fajne, ale ostatni mnie rozłożył :)))
    Czym te zdjecia są robione już któryś raz sie zastanawiam. Takie ostre jakby fotograf podgladał pół metra dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brutal, ale są takie co lgną do brutali ;)))) a ta kaczuszka widocznie lubi takich ;)

      Usuń
    2. No co Wy, dziewczyny! Faceci to czytają!;-)

      Usuń
  7. Fajną scenkę udało Ci się sfotografować :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie hartkor jak nic ;)))

    A poza tym zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia - Samo życie kaczuszkowe :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia super profesjonalne i opisy odpowiednie,ale czy to ładnie tak podglądać?;)
    ..a ja tam nawet całuska dojrzałam;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się że rozbawiłem :)
    kaczuchy super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze,że nie zapalił po fakcie-akcie:)To tak na jego plus :)Widać że kaczor bez nałogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale on piekny,nie wiem jak mogla sie tak opierac:)))
    swietne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sesja super. Zastanawiam się czy kaczucha była zadowolona?
    Kaczor okazał się typowym samcem...
    Zdjęcia bomba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ha ha ;)!... Seks przez podtopienie ;D... To nie dla mnie..., ale... W wodzie to czemu nie?... Kaczki to się mają dobrze ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna fotorelacja z tego, budzacego groze zdarzenia;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. czytając sam tytuł posta, o zgrozo się przestraszyłam.
    ale później czytając foto-opowieść uśmiałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpis :) w wolnej chwili polecam zagłębić się w zwyczaje godowo - seksualne Diabłów Tasmańskich ;)

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...