piątek, 18 stycznia 2013

Jestem Wam winna...

...noworoczne życzenia. Trochę spóźnione, ale za to z rozmachem, przyznajcie sami.  :)

Moi Kochani Blogowianie z naszego wspaniałego blogowiska, życzę Wam w 2013 roku:

Szczęścia w życiu osobistym, sukcesów w pracy, domku z ogrodem i basenem, samych zwycięstw, spełnienia marzeń, miłych niespodzianek losu, grona prawdziwych przyjaciół, niewyczerpanych pokładów energii, uśmiechu na co dzień, drogi usłanej różami, satysfakcji z pracy, genialnych pomysłów, słodkiego, miłego życia, głównej wygranej na loterii, pozytywnej aury, pogody ducha, pomyślnych wiatrów, gorącej miłości, szczęścia, pociechy z dzieci, świętego spokoju, żadnych trosk, wysokich lotów, pomyślności, trafnych decyzji, prezentów od losu, pękatego portfela, szerokiej drogi, niebanalnych wyzwań, miłych snów, pewności siebie, wielkiej fortuny, dobrego zdrowia, wielu uśmiechów, pasjonującej pracy, szans na sukces, dużo słodyczy, pozycji lidera, szampańskiej zabawy, samych pozytywnych wibracji, pełni życia, niezapomnianych chwil, dużo słońca, olimpijskiej kondycji, jak najmniej zmartwień, wyjścia z każdej sytuacji, uwielbienia u podwładnych, pasma sukcesów, stu lat życia, końskiego zdrowia, sławy, manny z nieba, wysokich wygranych, ciągle nowych rekordów, niskich kosztów, bezpiecznych lądowań, wielu ciekawych znajomości, najwyższego miejsca na podium, radosnych świąt, serca jak dzwon, pewnej ręki, komfortowych warunków, przyjemnych doznań, wielu wzruszeń, mocnej głowy, powodzenia, stopy wody pod kilem, szczęścia w kartach, sprzyjającej pogody, dobrych zbiorów, kolorowych chwil, twórczego podejścia do pracy, połamania pióra, góry pieniędzy, samych słonecznych chwil, uroku osobistego, mnóstwa prezentów, udanych negocjacji, serdecznych przyjaciół, grzecznych dzieci, wesołego towarzystwa, szczęśliwych podróży, złotej jesieni, poczucia humoru, wiecznej młodości, lekkiego bytu, korzystnego układu gwiazd, miłosnych uniesień, dobrych nocy, wielkich przygód, słodkich snów, bujnej wyobraźni, rodzinnej atmosfery, pomyślnych wieści, dobrego serca, miejsca w historii, głównych ról, kreatywności, podróży dookoła świata, pakietu kontrolnego, bogatej kolekcji, dużo wolnego czasu, beztroskiego życia, dobrej passy, spokoju ducha, zdjęcia na okładce, miłych sąsiadów, wiary w sukces, mocy zawsze z Tobą, przychylności bogów, tolerancji, gorączki sobotniej nocy, piwniczki pełnej wina, silnej woli, ambitnych planów, kilku odkryć i wynalazków, owacji na stojąco, zniewalającego uśmiechu, szczęśliwego trafu, pomocnej dłoni, niezawodnej pamięci, nieprzemijającej urody, asa w rękawie, sprawnych hamulców, miękkiego lądowania, dużo nadzienia w pączku, rozbicia banku, recepty na szczęście, ptasiego mleczka, długich wakacji, gwiazdki z nieba, wiernego psiaka, celnego oka, różowych okularów, ruchu w interesie, zgrabnej figury, siły perswazji, zdolności nadprzyrodzonych, ostatniego słowa, dobrego smaku, widoków na przyszłość i czterolistnej koniczyny oraz... anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń. J

A fanów moich komiksów przepraszam za zawód, że dziś kicha, że mimo ślęczenia do późnej nocy nic sensownego nie udało mi się wymyślić i zapraszam do spróbowania swoich sił przy takich obrazkach:



1. ...................
2. ...................


3. .................
4. .................


5. ..................
6. ..................

Macie jakiś pomysł, cwaniaczki*, na zgrabny dialog? 
Piszcie w komentarzach, pośmiejemy się. :)


* cwaniaczki, bo niektórzy to myślą, że to tak łatwo! (tak, tak, Alicjo, myślę o Tobie!).
Na zdjęciach autorstwa Sary jest jej pies - Baks, znany z TEGO komiksu. 


PODPIS

PS. Dla autora najśmieszniejszego dialogu nagroda: wydziedziczenie zostanie cofnięte! Wspaniała, prawda? ;)

44 komentarze:

  1. Alez dziekujemy, dziekujemy bardzo silnie za te wspaniale zyczenia. Oby nam sie spelnily...
    A i Tobie zyczymy co najmniej tego samego i jeszcze troche.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Ciebie wszystkiego co najlepsze! Szczęścia dużo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale, że co? Że ja? Że do mnie to to? :P
    To w takim razie będę dwoić się i troić... A może od razu coś tu naskrobię? Bo Baks jest bohaterem komiksu, który uwielbiam!!!!

    1. Co tak gały wytrzeszczyłeś Baks?! Wyglądasz jak ta sroka co w te gnaty się wpatruje! Ale ale, widzisz jakiś gnat??
    2. Oł je Rufi, ja smatrju całe mnóstwo gnatów...
    3. Smatrju?? Szto ty do mnie gawarisz Baks?! Ja nie jestem takim poliglotą jak Ty!
    4. Ok Rufi, zawrzyjmy diiiil! Nauczę Cię kilku fajnych słówek po inszemu...
    5. Baks, Baks, naprawdę?? To wspaniała wiadomość! W końcu pokażę tym kotom co potrafię :D
    6. .... nie przerywaj mi. Widzę, że nie wiesz co to diiil! Ech, takie podstawy... Ty w zamian poznasz mnie z tymi pięknymi gnatami w biało-szarym futrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alucha- zdecydowanie Anka wywołała nas do tablicy, zdecydowanie !! ;)))

      1. Łot aj pacze ???
      2. Gdzie, gdzie, Baks ?

      3. No tutaj, ju sili kupo sierści.
      4. Tam po drugiej stronie ???

      5. Jes, jes!!!
      6. Eeee.. to tylko czytacze Łysej na nas paczą

      A za życzenia pięknie dziękuję :*

      Usuń
    2. No zdecydowanie! I co? Teraz pewnie jej głupio, bo my szybciutko pyk pyk i komiksiki gotowe :D
      Baksa zdecydowanie opanował paczaizm.

      Usuń
    3. raczej Jej ... łyso ;)))
      a paczaizm ma wypisany w łoczkach ;)))

      Usuń
    4. oczywiście Baks, nie Anka ;)

      Usuń
    5. Taaa, łyso mi, głupio, biorę zabawki i idę do domu :(((

      :)

      Usuń
    6. Haha :D
      I w tych no, ajsach albo głazach :))
      (znowu będzie, że gadam dużo)

      Usuń
    7. Alucho, Ty gaduło, paszcza Ci się nie zamyka, he he

      (Aj law ju!)

      Usuń
    8. Nie mogę gadać dużo, bo przecież w pracy jestem! To nie moja wina, że stwarzacie mi doskonałe warunki.... :P

      (aj law ju tu)

      Usuń
    9. alucha, coś się słabo starasz!!! Qra Cię dogania ;P

      Usuń
    10. I widzicie? Widzicie to? Same mnie prowokujecie!
      A Viki to ja żem właśnie Qrę przegoniła :(, ale cieszyć się czy nie cieszyć?

      A tak w ogóle to ja myślałam, że tu pełno komiksów się pojawi w tych komentach, a tu słabiutko, oj słabiutko. Viki może znów jakieś wymyślimy, co? Tylko, że ja coraz bardziej się bojem tu odzywać, hehe ;)))

      Usuń
    11. Zbliża się rocznica mojego bloga, to może dobrze być na szczycie gaduł.. Hmm, nie wiem, nie powiem. :)

      Usuń
    12. alucha, cieszyć, Anka cóś sugeruje przecież ;)

      ja tam zawsze mogę nadgonić pisząc komcie po literce ;P

      Usuń
    13. Tylko wiesz jaka Anka przebiegła być potrafi ;)). W nagrodę podeśle mi np. Amisię na wakacje :D. Choć to byłaby fajna nagroda Anko :P.

      A z tych literkowych komci padłam :)))

      Usuń
  4. Piękne życzenia, niechby 1/3 się spełniła ;)
    Dziękuję i dla Ciebie również wszystkiego najlepszego :))
    Lidka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia i mam cicha nadzieje że wszystkie się spełnią
    W komiksach to Ja mistrzynią nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za życzenia, wzajemnie, wszystkiego najszczęśliwszego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sobie pożyczę w takim razie jedno życzenie - rozbicie banku. Myślę, że mi wystarczy to jedno. :D
    Tobie Aniu - dużo słońca, radości i samych dobrych wydarzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za życzenia,Tobie też życze samych wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  9. Po tych życzeniach od razu mi lepiej:)))
    Niech moc będzie z nami Aniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ufff, wykazałem się anielską cierpliwoścą :) dziękuję i Tobie WrocławiAnko życzę żeby co najmniej 99,9% tego co jest napisane wyżej się spełniałó karzdego dnia roku :*** oraz miło Cię napowót komentować i widzieć, ruch w interesie:) blogowym! a no i życzęCi jeszcze tak z 1000 pasjonujących wycieczek, na które to będę czekał i pakował się pierwszy gdziekolwiek byś nie jechała, może być nawet Świebodzin:), albo boskie Buenos, ale także RIO, i wiele takich w ten deseń Trzym się kobito~!
    Rafał vel lipton_ER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sformułowanie "ruch w interesie blogowym" biorę sobie i będę z lubością używać :))

      Usuń
  11. zapuściłem żurawia na post z Baksem i jest powiem Ci emejzing :)a nad tym komiksem to wezmę i pomyślę, bo nagroda całkiem obiecująca :)
    Ten sam co i wyżej czyli ja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1,Baks : "ooo, a co one tam robią?"
    2.Rufi: "nie badz taki dociekliwy."
    3.Baks; "no popatrz, każda ma jedną nogę wystawioną, tyłki wypięły.."
    4.Rufi: "ławek nie ma, to stoją"
    5.Baks: "oj, patrz Rufi, one się ścigają!"
    6.Rufi: "nooo, ciekawe, która wygra?"
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe życzenia, no no nie napisałabym aż tyle, świetne dialogi , ja nie mam pomysłu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za życzenia , również Tobie wszystkiego dobrego i najlepszego ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. och, alez tu obfitosc zyczen? Dziekujemy i tobie rowniez tylko dobrych rzeczy!
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana Tobie rowniez zycze bardzo udanego roku, bez wyszczegolniania powiem tylko,aby obfitowal w same radosne wydarzenia i fantastyczne niespodzianki. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego :)
    Oby się nam dobrze działo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak miło, dziękuję za piękne życzenia, nie potrzebuję aż tyle do szczęścia ale trochę mogłoby się spełnić;-) Oby ten rok był dla Ciebie udany, wszystkiego dobrego:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też Ci życzę wszystkiego dobrego!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję i Tobie życzę wszystkiego dobrego, jak zawsze mniej trosk, dużo zdrowia i sił.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy tyle dobrych życzeń nie dostałam ;))
    Dziękuję serdecznie i nawzajem ! :-D

    Za dialogi to się nawet nie biorę ...;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O! To jeszcze zdążę! Choć odkrywcza raczej nie będę:)

    1. Majn Got! To znów ONA!
    2.Kto? Gdzie?
    3.Big, łajt, słit laska! Ou!
    4.Laska? Jaka laska?! Toż to nasza Amiśka!
    5.Ju noł her? Przedstaw mnie, pliiiz!!!
    6.No, co ty, stary, jesteś moim kumplem, nie? Nie mogę ci tego zrobić!

    A za życzenia noworoczne dziękuję i wzajemnie!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu dziekuje za życzenia. Dla Ciebie i Twojej rodziny wszystkiego najlepszego zycze. Jak patrze na Rufiego to jakbym swojego Maksa widziała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęękuję za wspaniałe życzenia i wzajemnie dobrego roku życzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, bardzo dziękuję za życzenia. Są wyjątkowe.
    Tobie też życzę wszystkiego najlepszego.
    Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. hej ti ją proszę o rok wolnego na realizację życzeń. tobie też Aniu wszystkiego naj. a tu moja propozycja 1. ( nietoperek ) nie chuchaj! 2. (rufi) co? 3. nie chuchaj mi do ucha! 4. a teraz? 5. lepiej.. 6. czy to mi tylko się wydaje, że robię w tym towarzystwie za ofiarę losu? Koniec. :-) A.

    OdpowiedzUsuń
  27. Imponujące życzenia:)Dziękuję.
    Niech Ci się wszystkie marzenia spełnią w tym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo zgrabne życzenia:) Można rzec, kompleksowe:) To ja Ci jeszcze życzę wszystkiego co dobre, a mimo starań pominęłaś;)))
    A na komiksiki, jak zwykle nie zdążyłam, a zresztą i tak Twoje są najlepsze, to po co mam się wysilać;)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki. Jak widać dziewczyny też świetnie sobie radzą. :)

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...