niedziela, 6 stycznia 2013

Zaufany nurt, cd...

(...) te wszystkie napływające do Ciebie słowa są piękne.
Piękne, bo wypływają z głębi serca, trafiając zaufanym nurtem prosto pod Twój adres.

To prawda. Oto ciąg dalszy tego płynącego wciąż nurtu. Ku pamięci.


Moja (...), mocno Cię przytulam... Nie wiem, co jeszcze mogę napisać, zrobić oprócz tego, co dzieje się samo, a więc i uronienia łez żalu i współczucia. (...) Dobry czas powróci. Mocno Cię przytulam...

Bardzo Ci współczuję, że w święta straciłaś Tatę. Bardzo Ci współczuję.

Mocno przytulam Cię do serca i szczerze z Tobą i Twoimi bliskimi współczuję.

Tak bardzo jest mi przykro i tak bardzo Pani współczuję.

Bardzo Pani współczuję. Nie wiem, jak pocieszyć. Nie potrafię. Ale chciałabym, żeby choć odrobinę poczuła Pani, że nie jest sama.

Pomodlę się za Twojego Tatę i Twój, Wasz spokój. Wierzę, że to pomoże.

Wyrazy współczucia... Przytulam mocno.

„(…) Niech Cię dobre bogi!
Niech Cię dobre wiatry!
I obłoki białe, dobre!
Wszystko dobre, piękne, modre!
Na wybrzeżu ja tu stoję,
Słyszysz, modlę się i modlę! (…)” (Edward Stachura)

Chciałam Ci powiedzieć, że myślę o Tobie, towarzyszę Ci w tych dniach.
I choć to tak niewiele, to jednak wiem, że obok Ciebie są ludzie, gotowi dać Ci ciepło, wysłuchać, przytulić, ogarnąć miłością.

Przyjmij, proszę, wyrazy serdecznego współczucia. Ściskam Cię serdecznie i życzę ukojenia Twojego bólu.

Przyjmij najszczersze kondolencje.

Przytulam Cię mocno, bardzo mocno. Potrzebujesz tego, ale najbardziej potrzebujesz upływającego czasu, by ukoił Twój ból.

JESTEM Z TOBĄ, ale wiem, że i tak długo, bardzo długo będziesz brała się za bary ze swoim bólem.

Niech dobre Anioły przyniosą Ci ukojenie!

Wiem, że żadne słowa na ziemi nie zmniejszą Twojego bólu po stracie najbliższej Ci osoby, jednak chciałabym, żebyś miała świadomość, że nie zostałaś w swojej rozpaczy sama, że gdzieś daleko masz przyjazną duszę, którą również dotknął bolesny skurcz na wiadomość o śmierci Twojego Taty.

Tobie i Twoim najbliższym wyrazy najgłębszego współczucia.

Bardzo Ci współczuję...

Przytulam Cię do serca...

Serdecznie współczuję. Straszna rzecz Cię spotkała.

Myślami będę z Tobą, bo co pisać, aby pocieszyć... Nie wiem... Chyba nic nie może w tej chwili Cię pocieszyć.

Trzymaj się ciepło, jestem z Tobą myślami.

Serdecznie współczuję, wiem, jakie to dla Ciebie bolesne.

Przytulam do serca.

Ściskam bardzo mocno.

Bardzo Ci współczuję.

To bardzo smutne chwile i chciałabym choć wirtualnie wyrazić swe wsparcie,
wirtualnie przytulić...

Przyjmij wyrazy mojego szczerego współczucia.

Czytałam wcześnie rano tę smutną wiadomość, a pamiętam przecież naszą rozmowę sprzed kilku dni, kiedy mówiłaś o czekającej Tatę operacji.

Ściskam Cię, kochana, i czule całuję.

Bardzo mi przykro. :(

Bardzo Ci współczuję i modlę się za Ciebie, żeby Ci było lżej...

Bardzo posmutniałem po przeczytaniu Twego wpisu. Wiem, że to na niewiele się zda, ale przytulam Cię bardzo mocno i wysyłam w przestrzeń światełko dla Twego Taty. (*)

Ściskam Cię mocno i jeśli mogę jakoś pomóc, to pisz.

Chcę tylko, byś wiedziała, że na drugim krańcu Polski jest taki włochaty troll, który ciepłe myśli śle ku Tobie.

Przyjmij najszczersze kondolencje.

Trzymaj się w tym ciężkim momencie.

Przytulam Cię mocno, mocno, mocno.

Jeszcze raz przytulam ciepło. Jestem myślami z Tobą.

Tak mi przykro z powodu Twojego Taty.

Bardzo mocno Cię przytulam.

Chciałam tylko powiedzieć, że jesteśmy z Tobą myślami.

Wiem, jak Ci smutno, wiem, jak boli odejście Taty. Serdecznie współczuję.

Współczuję Ci z głębi serca...

Ściskam Cię mocno i wspieram. Płacz, bo płacz z czasem przyniesie ukojenie...

Przyjmij wyrazy naszego współczucia! Bardzo nam przykro. :(

Jest mi naprawdę bardzo przykro…

Trzymaj się, jestem z Tobą.

Bardzo Ci współczuję. Jestem myślami z Tobą.

Życzę Ci spokoju ducha, pogodzenia się z odejściem Taty i sił, które pomogą Ci przejść najbliższe dni. Nie umiem Cię pocieszyć. Mogę jedynie powiedzieć, że rozumiem, jak się czujesz. Przytulam Cię.

Właśnie jestem po lekturze Twojego wpisu. I płaczę. Ściskam Cię najmocniej, trzymaj się…

Ogromnie mi przykro z powodu śmierci Twojego Taty.

Przytulam Cię serdecznie (ta serdeczność najszczersza i najcieplejsza, bo bardzo Cię polubiłam), niech Twojej rozpaczy spowodowanej śmiercią Taty towarzyszy radość przeżytych przez Niego i z Nim chwil.

Strasznie mi przykro... Pozdrawiam ciepło.

Wyrazy serdecznego współczucia...

Współczuję Ci bardzo... Bardzo Ci współczuję...

Trzymaj się, wiele ciepłych myśli Ci ślę…

Nic nie możemy pomóc w takiej chwili oprócz wysłania tych serdecznych myśli...

Z całego serca współczuję Ci tak bardzo. Kiedy czytałam dzisiejszy oraz wcześniejszy mail,
lały się po policzku łzy. To, co się stało, dla mnie jest bezmiarem, którego nie potrafię ogarnąć.
Przesyłam Ci moje wsparcie, słowa otuchy i mocny, szczery uścisk. Trzymam Cię za dłoń, którą ściskam, wysyłając sygnał, że nie jesteś sama.

Przytulam Cię mocno. Jestem z Tobą.

Tak bardzo Ci współczuję... Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię rozumiem...

Chcę tylko, żebyś wiedziała, że jestem, myślę i przytulam...

Tak bardzo chciałabym, abyś wiedziała, że myślę o Tobie, że życzę Ci z całego serca, abyś w tym smutnym i bolesnym czasie, czuła z każdej strony ciepło, otuchę, bliskość, wsparcie, które w jakiś sposób pomoże Ci się oswoić z ogromną stratą.

Wiedz, że jestem z Tobą, że rozumiem Twoją rozpacz. Pomodlę się za Ciebie, żebyś mogła udźwignąć ogromny ból...

Uściski, Kochana.

Z całego serca Ci współczuję!

Trzymaj się, Kochana!

Przyjmij moje najszczersze kondolencje. Nie mogłam napisać wcześniej, ale chciałabym, byś wiedziała, że jestem z Tobą w tych trudnych dniach.

Jestem obok Ciebie. Mocno przytulam.

Bardzo Ci współczuję...
Trzymaj się, Kochana, to trzeba przeczekać, inaczej się nie da. Wiem, że poradzisz sobie, bo jesteś niezwykłą dziewczyną.

(...) Jak napisałaś, wszystkie słowa, a pamiętam, kto w jakikolwiek sposób był ze mną, gdy umierała moja mama, a kto milczał, bo może nie wiedział, jak się zachować. Więc ja nie milczę... Ciepło, serdecznie przytulam, myślami jestem z Tobą.

Ale teraz trzymaj się dzielnie i spróbuj tę pustkę oswoić.

Pozdrawiam serdecznie.

Myślami jestem z Tobą.

Bardzo, bardzo mi przykro. :( Przytulam mocno.

Przytulam Cię mocno!

Pomilczę chwilę z Tobą...

Jestem tu, obok...

Moje i Twoje łzy płyną strumieniem...

Nawet nie potrafię, kochana, wyobrazić sobie, co czujesz...Tak bardzo mi przykro...
Jeszcze raz bardzo, bardzo cię przytulam do moich mięciutkości... I razem z tobą ronię łzy... Trzymaj się, kochana...

Trzymaj się mocno, najmocniej jak umiesz.

(…) ale chcę dodać ci otuchy, najlepiej jak tylko potrafię...

Cichutko jestem z Tobą...

Bardzo Ci współczuję z powodu Twojego taty. Oczywiście żadne słowa nie ukoją Twojego bólu, mam jednak nadzieję i szczerze życzę Ci, abyś podniosła się po tych trudnych chwilach.

Nie napiszę, że wiem, co czujesz, bo nie mam pojęcia.

Nie będę pocieszać, bo to i tak nie pomoże. Mam jednak nadzieję, że już niedługo smutek ustąpi miejsca miłym wspomnieniom, które będą znów wywoływać uśmiech na Twojej twarzy.

Wyrazy współczucia, trzymaj się dzielnie.

Aniu, wyrazy współczucia. Wiem, co czujesz…

Myślami jestem z Tobą.

(...) dużo sił, spokoju, tulam.

Trzymaj się kochana... Pozdrawiam...

Trzymaj się, ściskam Cię mocno!

Kochana! Trzymaj się dzielnie! Wyrazy współczucia.

Aniu, serdecznie współczuję! Trzymaj się dzielnie.

Ci, którzy odchodzą, nie chcą widzieć naszych łez...

Ściskam Cię i ciepło pozdrawiam.

Przyjmij ode mnie i Maćka najszczersze kondolencje. Sercem jesteśmy z Tobą.

Bardzo Cię ściskam. Tak bardzo, bardzo serdecznie. Z całej mocy. I jeszcze mocniej.

W tym ciężkim czasie myśl także o tych, którzy z Tobą pozostali. Dodawaj im otuchy i ich chroń. Łączę się z Tobą w smutku.

Trzymaj się i bądź dzielna, kochana. Jestem przy Tobie, mimo że Cię nie znam, nigdy nie widziałam, nie ściskałam Twojej dłoni. Z innych powodów jesteś mi szalenie bliska. Martwię się o Ciebie. Dlatego ślę te słowa.

Cdn.

DZIĘKUJĘ

PODPIS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...