sobota, 15 września 2018

Niech żyje prostota!

Moi Mili Zaglądający Za Moje Drzwi, 
jeszcze raz zapraszam was na podwrocławską wieś, 
gdzie odbywają się jedyne w swoim rodzaju warsztaty ceramiczne.
Prowadzi je Kasia. Polecam gorąco! 












Takie klimatyczne plansze jako tło zdjęć gotowych wyrobów. :)

Tym razem oprócz ceramiki miałyśmy przyjemność degustować różne kawy. 
W sztukę parzenia kawy wprowadził nas Greg.
Było... pysznie!



Smacznego!

Ewa, współadministratorka ZMD i ZWD. :)


Mówiłam, że fajny ten plener do raku. 





Wyroby Małgosi (nie moje;)).










A to jest mój zachwyt. Ewa wyspecjalizowała się w prostych formach, 
konsekwentnie lepiła i szkliwiła w jednym klimacie i ma super, genialny komplet!
Jak z galerii sztuki. Gotowy do postawienia na stole!






Te pęknięcia powstają wskutek redukcji temperatury, w nie wgryza się dym z trocin, i voila! 
Efekt raku gotowy!


Oprócz kawy kosztowałyśmy genialnych napojów komponowanych przez Grzegorza. 
Co za niezwykłe smaczności!







Wiem, ze te zdjęcia już były, ale popatrzcie: konie, kucyki, krowy i świnie na jednej łące. 
Raj normalnie!






Aż szkoda, że kończy się lato i takie klimaty trzeba będzie na kilka miesięcy pożegnać...
Ale jeszcze jutro, do roboty! 
Yupi!!

PODPIS

Pamiętajcie, że w Merlinie czekają na Was zawsze trafione, bestsellerowe kalendarze Miłozwierza! Polecam!




21 komentarzy:

  1. Talerze proste piękne i ptaki też! Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ceramika, otoczenie też. Za daleko żeby się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona - samym pomysłem, krajobrazem, waszymi talentami, zwierzętami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym, oj chciała...
    Lepienie w takich okolicznościach przyrody to zachwyt podwójny. Właściwie potrójny, bo jeszcze fajni ludzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. W tak pięknym miejscu powstają piękne rzeczy :)
    Zwierzaki na łące są zachwycające. Oby wszystkie miały takie możliwości ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, patrzenie na ich relacje jest mocno pouczające. Te zwierzęta cieszą się na swój widok, żyją w zgodzie, okazują sobie przywiązanie...

      Usuń
  6. I ja bym! I ja! Bym kciała!
    Galia Anonimia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie proste, zwyczajne wsie. Mogłabym spędzać w nich czas bez końca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę dziwny to jest wątek według mnie.Sam na pewno stworzył bym o wiele lepszy wątek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wszystko, ale najpiękniejsze... te zwierzęta na łące... aż niemożliwe się to wydaje! :)...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ceramika, wszystko wzbudza mój zachwyt, świetne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace i zdjęcia! Uwielbiam raku, moje prace też niedługo mają zapoznać się z tą techniką.
    Mam nadzieję, że kawa była pyszna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...