sobota, 24 czerwca 2017

Wiele magii

Pierwsza magia: wystarczy pochylić się nad zwykłym, niedużym kamieniem 
(a on kąpie się w przejrzystej wodzie, leżąc na złotym, drobnym piasku) 
i przychodzi fala, bąbelkuje nad nim przestrzeń, łaskocząc go po pleckach, nabłyszcza, 
wypięknia i szepce - dbam i kocham, szu, szu, dbam i kocham, szuuuu!! 
Szczęściarz. Cholerny szczęściarz.







Druga - taka od powiewających psich uszu. 




















Trzecia od  rozszumiania srebrnoszarego Bałtyku.



I piąta, lecąca ptakami.











Szósta malująca fale na plażach.


A siódma, wcale nieostatnia, to moja ulubiona.
Magia psiej radości.

























Ósma magia to magia wolności.


Dziewiąta - oczarowania.


Dziesiąta to rozpusta jako dopełnienie szczęścia spokojnych dni.


A jedenasta, dwunasta i potem setna to...
To magia lasu, pustych plaż, rosy, biegu po piasku, kolorów i kształtów, spokoju, 
oddechu, wiatru, zmiany, niezwykłych znalezisk, pysznego jedzonka, 
bycia bez pośpiechu i stresu, zachwytu, zachwytu i zachwytu bez końca!















Maj nad Bałtykiem.

To rysunek dla wielbiciela gołębi - od taty.


I od mamy. 

Oj, to długo by tłumaczyć. 



Niesamowite znalezisko!











Magia tych mądrych, wiernych oczu...
Tyle magii, a to jeszcze nie koniec!

CDN.

PODPIS

A co Was urzeka w powyższych obrazkach?



20 komentarzy:

  1. Ten pierwszy kamyk - myślałam, że to ciasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie urok kamieni odsłoniła górska rzeka i wsiąkłam :)
    Jak dobrze że jesteśmy wśród wybrańców, którzy potrafią dostrzegać magię i poddawać się oczarowaniom, jacy bez tego bylibyśmy ubodzy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie - bezkres wody i szalejące pieski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Psio-sarnie oczy na ostatnim obrazku i rozbąbelkowana przestrzeń nad kamieniami, i te szepty fal:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magicznie tu u Ciebie, Gosianko :)
    Wrażliwość na piękno i otwartość zmysłów to cecha ludzi szczęśliwych.
    I zakochanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, ta droga w lesie ...:) przepiękne zdjęcie . Aż poczułam miękką ścieżkę i zapach mchu,sosen,słońca ... ściskam mocno,justynaK

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwa magia to morze, a wlasciwie jego brzeg, psie oczy i nos, las. chyba wystarczy. pierwszy kamyk to ciastko czekoladowe z paskami karmelu spieczonego, wiec chrupiacego. prawie ideal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczarowałaś mnie Gosiu tym postem.Czytam go i oglądam na okrągło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko! Bo jest w nich MAGIA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magia magią, ale gdzie podziała się ta czwarta? :P

    To tyle na razie, bo wzywają mnie obowiązki - wcale nie magiczne. Mam nadzieję, że wrócę bez uszczerbku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie, też chciałam zapytać o tę czwartą magię:)))

      Usuń
  11. Odpoczęłam czytając tego magicznego posta. Marija ma rację, dobrze, że mamy w sobie jeszcze tę wrażliwość, bo dostrzec magię wokół nas.
    Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urzeka mnie wszystko, bez wyjątku! Kamienie (mam nadzieję, że je zabrałaś), psie szczęście, rozpusta, ptaki, no wszyściutko. Zatęskniłam, ale na razie to niewykonalne. Chociaż... trochę determinacji i wszystko da się. Kinga Lawendowa nie strzymała tej tęsknoty, wraz z rodziną o północy wsiadła w samochód i dojechała nad morze w sam raz na wschód słońca, a wieczorem - wszyscy syci wrażeń - nazad...
    Kiedyś też to mi się zdarzało:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kamienie ożywające barwami pod wpływem wody i psią radośc na wielkiej piaskownicy i w wielkiej wodzie. Tak to taka codzienna magia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie magiczne są dwa kolory Bałtyku. Pierwszy, o zmierzchu, fosforyzujący, jaśniejszy niż niebo (chyba było takie zdjęcie, w którymś z poprzednich postów).
    Drugi kolor - granatowy. Tylko Bałtyk ma (miewa) taki kolor. Niestety - podczas moich dwu ostatnich pobytów nad morzem, granat nie trafił mi się ani raz! :(
    A z Twoich magii urzekły mnie dziś kamyczki otulone wodą i te ostatnie, wyglądające z piasku.
    Pozdrawiam
    Ella -5

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko, psy, kamienie ( ja przywiozłam teraz z Cypru, no musiałam :)), ścieżka, cudoooowne morze, po prostu pięknie:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamienie tez dla mnie maja magie. Tak samo jak drzewa, i góry :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny jest ten kamyczek w Twych paluszkach, co to jak kawałek nieba wygląda. I uśmiecha się w dodatku :) Kocham kamyki, mam ich całkiem niezłą kolekcję. Z całej Europy, i nie tylko. I każdy inny i każdy piękny. Czasem je wrzucam do wody by przypomnieć sobie ich najpiękniejszą mokrą piękność... A poza tym wszystko jest urzekająco piękne, i nie chcę Cię martwić, ale to tęsknienie tak szybko nie odpuści ! ... Psie szaleństwa w szczęśliwości najbardziejsze ze wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak piękne widoki i smaki Tylko nad polskim morzem ! I kamienie ... zebrałas naprawdę przecudne

    OdpowiedzUsuń
  19. Widoki, wolność biegu po plaży i ta cisza na plaży.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...