poniedziałek, 22 maja 2017

A 18 maja było tak...

Marzy mi się, że zdążę uwiecznić na blogu jeszcze wiele zdjęć. 
Cudownie się wraca potem do tak pięknych wspomnień.

Nasz urlop się kończy. Dziś ostatni dzień, jutro rano w drogę!
Ale, ale, ostatni dzień to jeszcze dwie wizyty na plaży (jedna to plażowanie, druga to zachodu podziwianie), rybka na obiad, kawka z lodami! Dzień może będzie tak piękny jak ten, który już minął:

Dalej nie idę i już!

Pyłki z sosen na powierzchni wody. 

Początkowo wzięłam to za zanieczyszczenie, ale kiedy dowiedziałam się co to - ulżyło mi i spokojnie chodziłam sobie boso po brzegu. Woda była wyjątkowo jak na Bałtyk cieplutka, no i jeszcze te pyłki! Uzdrawiający pilling dla stóp!

Siostrzyczki nawet zaspokajają pragnienie w tym samym momencie.



Warto było zapytać, bo okazuje się, że znalazłam belemnit!
 http://www.redbor.pl/skamienialosci/00_belemnity.htm
Może zrobię sobie z niego talizman?
W końcu odwłok stwora sprzed milionów lat musi przynosić szczęście, c'nie? 

Zastanawiałam się co one tak tam obserwują, a to...

Taki uroczy stworek przypałętał się na plażę. Przeżył. FikiMiki nie dały mu rady. Uff!

Słońce zaczyna zachodzić.

Jakiż będzie ten dzisiejszy spektakl...






Czy to znowu halo?













Fika umie latać!



To jest coś, na co mogę patrzeć bez końca; a gęba sama się śmieje!











Pajączek też się załapał. :)

O rany, jakie piękne niebo!

Kolejny stwór sprzed milionów lat - jajko dinozaura!










Złota godzina dla fotografów.








Starałam się twórczo podejść do fotografowania zachodu słońca nad morzem, wg sztuki kadrowania takie ujęcia, gdzie słońce jest na wprost są nieprawidłowe. Cóż, kiedy je lubię, no i nie potrafię zdecydować, który kadr jest najtrafniejszy. Dlatego każde z tych zdjęć wyżej musiało zostać tu pokazanie. :)
A Wam które się podoba najbardziej?

Dziękuję za odwiedziny!
Lecę na plażę.
Miłego dnia!

PODPIS


23 komentarze:

  1. Pierwsza? Ale mi się udało! :))) A zdjęcia to mi się podobają wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny urlop, przepiękna plaża, fantastyczne zdjęcia dla nas, co to siedzą w robocie, no i zachwycające Fika i Mika :))
    Mogę oglądać bez końca zdjęcia i po cichu zazdrościć :))

    Ciekawa jestem powitania przez domowe futerka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie podoba się najbardziej Mika podświetlona zachodem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No dzie! Fotografujac zachod nie da sie nie na wprost, bo wszedzie jest na wprost. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. To już nie kozica, a latawica morska :D. Słońce nad morzem w kazdym kadrze piekne. Bo nad morzem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podobają wszystkie, są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowo długi ten urlop (albo tak mi się wydaje ze z zazdrości :-p)
    Zdjęcia piękne Gosiu, obserwuję wszystko na fejsie, nie mam czasu komentować niestety bo zarobiona jestem, tyle co w pracy mi się uda.
    Wracajcie szczęśliwie :-* ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym być Twoim psem. Albo kotem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne wszystkie zdjęcia :) A pobyt nad morzem jeszcze fajniejszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiałam i śledziłam Wasze przygody już na Fejsbuku i tak bardzo Wam życzyłam, żebyście odpoczęły jak najwięcej :)) Uściski dla Was najserdeczniejsze znad Morza Północnego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Wspaniałe zdjęcia plaży, zachodu i przed-zachodu. Oraz przezabawne zdjęcia fruwających nad piaskiem piesków.

    OdpowiedzUsuń
  12. juz ciesze sie na miedzyzdroje. jeszcze miesiac. piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  13. djęcia wszystkie piękne, mnie najbardziej podoba się to z suchym krzaczorem na tle nieba. Wyglada ja olbrzymi bajkowy pająk i jeszcze Mika podziwiająca niebo. Zdjęcia robisz coraz piękniejsze.
    FikiMiki pewnie będą się nudzić w domu bez tej przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, Gosiu... Jak dobrze, że tu przyszłam, tak cudownie było popatrzeć :-) Rzadko ostatnio zaglądam do komputera inaczej niż służbowo i tak miło było się uśmiechać do ekranu :-)
    Zdjęcia przepiękne. Najbardziej podobają mi się te z piesami, cienie są długie i od razu widać, czekacie na zachód. Obie piescórki mają zmrużone oczki i są takie spokojne. Pamiętam, jak się początkowo bałaś, że Mikunia nie będzie dobrą towarzyszką dla Fikuni :-) Widać, że im dobrze ze sobą i z Wami <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Miki zachwycona niebem - boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie zdjęcia zachodu są piękne.Ale na mnie zrobiło wrażenie zdjęcie Fika pod drzewem.Wygląda jak mistrzyni Zen.Tak się cieszę,że Gosiu odpoczęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu :) dzięki za piękne zdjęcia....oj będziecie tęsknić...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny miałaś czas Gosiu. W końcu urlop! :))
    My kilka dni temu też zahaczyliśmy o nasze morze, było pięknie, rowerowo i upalnie. Nazbierałam ponad 4kg kamieni, wrzuciłam je do rowerowego kosza i pojechaliśmy plażą... Około 5km nie dało się jechać i W. zamieniał się ze mną na rowery, bo mój oczywiście był mega ciężki. Ani razu nawet nie wspomniał o kamieniach... Złoty chłopak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmm, wpisałam się pod Aluchą - jakie towarzystwo mam! :)
      :**
      Ucałuj Helenę, dobra kobieto, i może jeszcze tego osławionego złotego chłopaka. ;)

      Usuń
  19. A mnie najszczególniej zauroczyły: 20 (co za nierzeczywisty widok, jakby nie nasza planeta czy cóś!) i składany ptaszek na fotkach 21 i 22. :)

    Buzk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie nierzeczywiste zdjęcie jest jeszcze jedno - z nr. 52, ale już bez tpaka Tak mówił Igor dziecięciem będąc: tpak; to nie literówka. :)

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...