piątek, 14 kwietnia 2017

Jak oni kochają!

To piszę ja - Mika. 


Sami posłuchajcie, co tu się za tymi drzwiami wyprawia!


Ja FaDzik kocham cię, Mikuś, najmocniej na świecie


i błędnym wzrokiem patrzę na ciebie całymi dniami!


Ja ciebie kocham, Mikuniu! - tym razem mówi mi Balbina.


O, nie! Ja ciebie kocham bardziej! - to ponownie FaDzik. 


Co ty tam wiesz, Balbi, ja jestem najdłużej z Miką, ja ją kocham najmocniej! 
- Fikunia nie wytrzymała. 


Ja kocham, ja kocham, ja bardziej, ja, ja! - krzyczą Balbinka i Fado!


Nie fikaj, mała! - Fika straciła cierpliwość. - Ja mam pierwszeństwo w kochaniu Mikuni!


Kiedy ja ją kocham, buuu!! Kocham tak bardzo, że nawet oddałabym jej kawałek mięska!
 - Balbinka odchodzi zgaszona. 


Co wy wiecie o miłości! 


Ja jej nawet nie kocham, ja ją uwielbiam! - FaDziczek śle Mice najmiłośniejsze spojrzenie. 
Ja bym jej oddał dwa kawałki mięska!


Phi! - Balbinka jest niewzruszona. - Ja bym to mięsko dla niej nawet pogryzła!


Mikuniu, tak cię kocham, że pogryzę mięsko za ciebie, dobrze, kochana?


Jesteś moją idolką, ukochana! - nie ma umiaru Balbinka.


Wymyślę coś, wymyślę... - mruczy pod nosem FaDziczek.  


Tymczasem Balbina triumfuje.


- Pogryzę nawet, pogryzę... - mruczy i oblizuje się.


Czy teraz wierzysz, że to ja cię kocham najgoręcej, Mikuniu? 


Nie słuchaj jej, ja też to mięsko za ciebie pogryzę, 


ale dziko, dziko pogryzę, jakem FaDzik!
- słucham i uszom nie wierzę, co ten dzieciak wymyśla!


Jesteś najpiękniejszą mamuśką na świecie! - wyznaje mi Balbinka.


Pamiętam dzień, kiedy mnie pierwszy raz powąchałaś pod ogonkiem,  


kiedy pierwszy raz poczułam na swoim nosku twój nosek


i kiedy pielęgnowałaś mi uszko, bo było chore...


I teraz kocham cię i nie opuszczę na krok! 
- Balbisia rozmarzyła się na dobre, aż mi się jakoś tak rzewnie zrobiło...


I ja cię kocham, siostra! Nie zapominaj o tym!


Dziko pogryzę, dziko pogryzę!! - nie ustaje Faduś.
Naprawdę dziko pogryzę za ciebie mięsko.
Dwa razy!
Ja ciebie kocham bardziej od nich! Prawda, Mikuś??


Mika, czy ty to słyszysz? Jak ta mała pierdółka da sobie radę w świecie?
- pyta mnie zamyślona Fika.


Cóż zrobić, musi dać radę. Wierzę w niego - wzdycham ciężko.


Tak ciebie kocham, Mikuniu, ech, gdybyś ty znała głębię mej miłości... 
- Balbi wpadła w trans wyznań!


Dziko pogryzę, dziko! Dwa razy! - mruczy pod nosem Faduś. 


Już wiem! - woła FaDziczek. 
Wiem, jak ci udowodnię, że kocham cię najmocniej, mocniej od Balbiny!


Ja to mięsko za ciebie dziko pogryzę, dwa razy pogryzę, a nawet połknę!


Ech, ty pierdółko, ty... - myślę, ale łezka się w oku kręci ze wzruszenia. 


Co za żenujący spektakl!


Jak żyć w tym domu!

PODPIS

Ostatnie słowo należy jednak do Chmurki:


Jak ja was wszystkich nienawidzę! Ech!

*******************************************************************



34 komentarze:

  1. Och Gosiu, jak cudny i zwariowany jest świat Za Twoimi Drzwiami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ale się uśmiałam :))

    Mikuniu, my też cię kochamy bardzo, bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja czekam na te posty.Od Cieebie Gosiu od Was zwierzaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam, kiedy na końcu pojawi się Ptyśka :-D I Chmurzątko oczywiście :-D
    Muszę w wolnej chwili wrócić do komiksów :-) W wolnej chwili, taaa
    Babeczki i chłopaczki z tego bloga!! Wesołych i pogodnych (duchowo) Świąt dla Wszystkich :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. No uśmiałam się! A puenta najlepsza! :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Metro Goldwyn Mayer ma swojego ryczącego lwa w każdej czołówce filmu, a Gosia ma Chmurkę która swoją miną potrafi "zgasić" każdą historię. Boska jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście wspaniali.Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwie kochający się Dom! Świąteczne buziaki, od Margo też.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie było komiksu, a tu proszę-jest:)).
    Chmurzasta bije wszystkich na głowę :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia:):):) Wszystkiego najlepszego świątecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha ha, najlepsze jak zwykle na koncu :-)))
    Wesolych swiat Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakończenie jak w trillerze :) Piękna ta miłość w ZMD :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ptychna i tak kocha najnajnaj, aż osłabła z miłości ;)
    A Chmurka patrzy i się uczy, zobaczycie, że na moje wyjdzie!
    No to wesołych, zdrowych, smacznych i jajecznych!
    Galia Anonimia

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten zwierzyniec:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie, Chmurka nie nienawidzi... Ona się trochę boi, trochę pamięta to co złe i otoczyła się murem obojętności.
    A Balbinka naśladująca Mikę z miłością cudowna.
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  16. Uśmiechnięte życzenia zostawiam na progu Twoich Drzwi, niechaj ten świąteczny czas przerodzi się w ciepłe wspomnienie, do którego serdeczną myślą wracać będziecie :) Guśka

    OdpowiedzUsuń
  17. Opowieść jak z dawnych czasów :)))
    Piękna, a podsumowanie Chmurki celne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe, wspaniałe, wspaniałe. Mikuniu tyle zwierzęcych serduszek cię kocha, jednak ludzkich serc jest więcej, jesteśmy MY.
    Zdrowych i pogodnych Świąt dla Wszystkich ZMD.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłość króluje :-). Rodzinnych i pogodnych Świąt dla Wszystkich Domowników ZMD.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chmurka moją idolką.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu, ech..., łezka w oku. Wstawiam Cię na postumencik :) Wszystkiego dobrego świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyta się i ogląda całą tą historie rewelacyjnie ������Ściskam was pieski i kotki ��������

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo udane ujęcia i powalające miłosne dialogi :))A łóżko, to właściwie czyje? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nareszcie :) Brakuje mi bardzo komiksowych historii ! Ta jest cudna :) Pouśmiechałam się sobie :) Bardzo mi się podoba uczynne gryzienie mięska dla Mikuni :))) ...Mika ma w sobie bardzo rozwinięty instynkt opiekuńczy, Fadzik to czuje, i nie może się od niej odkleić. Na spacerach to widać najlepiej. Trudno mu będzie bez niej w nowym domku.

    OdpowiedzUsuń
  25. U Ciebie wszyscy wszystkich kochajo :). Spokojnych Swiat.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłość jest najważniejsza :) i uśmiechy dla Chmurki, za jej chmurność :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Spóźniłam się z życzeniami. Niech te amory trwają jak najdłużej, piękne zdjęcia futrzaków.
    Pogodnego jutra.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytam i czytam,lza sie sama kreci,cudne te dialogi.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...