wtorek, 14 stycznia 2014

Mam dwa rude koty i nie zawaham się ich nazwać!

Wczoraj daliście czadu! To lubię! Dziękuję pięknie za zaangażowanie i zabawę.
Po wielkich zastanawianiach, rwaniu włosów z głowy (teraz już nazwa Łysa pasuje do mnie jak ulał), po obgryzieniu wszystkich paznokci, zadręczaniu rodziny i bezsennej nocy zdecydowałam, że do konkursu stanie tylko pięć par imion. Najpierw robiłam sondę z wszystkimi propozycjami, ale nie zmieściła się na stronie i chciała mi wybuchnąć bloga! Serio, serio! ;)


Wypróbowałam wczoraj na, że tak powiem, żywym organizmie, i będzie tak:

Cynamon i Ancymon
lub
Romeo i Julian
lub
Romeo i Kapulet
lub
Karmel i Kajmak
lub
Figo i Fago





 Patrzcie teraz uważnie i dopasowujcie do twarzy. :)

Łaciaty miś nazwany będzie imieniem:

1. Ancymon
2. Romeo
3. Romeo
4. Kajmak
5. Fago





Całkiem rudy słodziak będzie nosił imię:

1. Cynamon
2. Julian
3. Kapulet
4. Karmel
5. Figo





Oto sonda: 
I na deser kilka zdjęć. 

Denerwowało mnie, że muszę wciąż te koty wyciągać spod łóżka,
to rozebrałam je na części i postawiłam pionowo. :)





Niestety Hokus nie dogaduje się z chłopakami. Zadziera nosa, paca łapą, warczy. Hrabia się z niego zrobił. Taki wielkopański jaśniepan! W końcu urodził się koło ścieku, przy baraku, to wicie, rozumicie...

A tak serio, to nic dziwnego, wszystkie trzy kocurki są w tym samym wieku. Rywalizacja i hormony grają rolę. W ogóle to mamy niezły cyrk. Cyrk na kółkach, a raczej na łapach... Jest tych łap 32. Nie licząc naszych ludzkich oczywiście. Dżizas!
O tym innym razem, a na deser deseru jeszcze filmik. Niedopracowany, ale wczorajsze niespodziewane wydarzenia uniemożliwiły mi to. Dzieje się, kurna, dzieje...


Umieram z ciekawości, co pokaże sonda. Ona jest czynna dzisiaj do godziny 21.00.

Proszę, aby osoby, których propozycji nie uwzględniłam, odgoniły tę chmurę z czoła, pogoniły focha precz, bo liczy się zabawa i dobre towarzystwo, a to wszystko wczoraj było zapewnione niemal w nadmiarze. Nieprawdaż? :)

Jednakże azaliż i aliści oraz ponieważ doceniam i mam dobry humor, to wśród wymyślaczy wylosuję jedną wyjątkową nagrodę.
Proszę sprawdzić, czy jesteście na liście i czekać na losowanie. :)

 1. Alucha, 2. Viki, 3. Ninka, 4. Jola Z., 5. T.W., 6. Mika,
 7. Ania, 8. Hana, 9. Dreamu, 10. Agaja, 11. Wilddzik,
12. Agnieszka z Białej, 13. Barbarka, 14. Rafał, 15. Ala D.,
16. Agnieszka z Lublina,  17. Ania M., 18. Tempo giusto, 19. Maria,
20. Anna Maria P., 21. Jola, 22. Kobieta blogująca, 23. Konwalie w kuchni,
24. Errata, 25. MS, 26. Maia, 27. Zielnik Hani, 28. Mrumru,
29. I., 30. Maria Nowicka, 31. Alison, 32. Ella-5, 33. Amyszka1,
34. Hersylia810, 35. Olena, 36. Monique, 37. Ori, 38. Agnieszka, 39. GochaMi, 40. JolkaM

To na tyle, no to pa, miłego dnia. :)

PODPIS

94 komentarze:

  1. nie można wejść w sondę :( albo ja gapa nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
  2. coś mi sonda nie działa póki co więc tu wpiszę że jak dlamnie to wypisz wymaluj Romeo i Julian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Gosieńko, jakoś mi sonda nie działa, u Ciebie na komputerze w porządku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że już jest ok. Zawsze musi ta sonda zrobić jakiś dowcip...

    OdpowiedzUsuń
  5. już zagłosowałam :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Co znowu wygram? :)))))))))))))) :PPP
    Gosiu, bo wiesz, że mi sondy nie działają tu gdzie jestem o tej porze ;), więc oddaję głos tu na Figo i Fago. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze liczę to masz w zanadrzu jeszcze dwa czworonożne stwory. :)

      Usuń
  7. Zagłosowałam i w moim oddanym głosie jest połowa jednej z moich propozycji...:)
    Kto zgadnie?
    Na dzisiejszych zdjęciach koty jeszcze piękniejsze, takie bardziej pastelowe i dzisiaj odkryłam, że jeden z nich ma ogon w paski...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja po obejrzeniu filmu chciałabym się zapisać na gimnastykę kręgów szyjnych
      do TwójCiOnego...:)

      Usuń
  8. Jakie to piękne koty!!! Ubawiłam się po pachy patrząc na filmik!!! Karmel i Kajmak z nich będą - tak czuję! :)))) Głos oczywiście oddałam.
    Podziwiam nieustannie :********

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja wpadne potem tylko dzień dobry chciałem ;)
    rafał

    OdpowiedzUsuń
  10. O, widzę, że słusznie zagłosowałam. Karmel i kajmak biją rekordy:-))). Tak mi trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Głos oddany. Ależ one śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra, to jeszcze muszę coś dodać, pomimo, że zostało już ze sto razy powiedziane: cóż to za wspaniałe kociaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy zobaczyłam ilość komentarzy pod wczorajszym postem, przestałam się dziwić, że nie mogłam wejść na Twój blog. No, nic; dziś nadrobiłam. Chciałam dodać jeszcze kilka par imion, ale dziś to już "musztarda po obiedzie", a poza tym będę miała zapas na kolejne okazje :) Zagłosowałam, oczywiście; jedna z propozycji wydała mi się idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A cóż to jest na filmiku? Koty synchroniczne?!?!?!

      Usuń
  14. Ponieważ koteczki widziałam na własne ślepia i nawet udało mi się je jeszcze przed pełną socjalizacja pomiziać jestem zdania, że żadna para imion nie pasuje tak dobrze jak Romeo i Julian. Doskonale oddaje urok i charrrakter obu Panów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że i ja jestem za tymi imionami. Szczególnie Romeo pasuje do tego zabójczego przystojniaka jak ulał, a Julian kojarzy mi się z królem Julianem, a ten rudziak jest bardziej odważny i zabawowy niż brat. :)

      Usuń
    2. Basiu, to jest na dwie i to z dwóch powodów ;)
      Ja też optuję za Romeo i Julianem:)
      W sumie w dobie walkI z homofobią te imiona to niemal manifest;)


      Jednak muszę przyznać, ze wybór ciężki, bo wszystkie propozycje są GENIALNE!
      Tak jak i czytacze Anki W. :)
      buziaki:***

      Usuń

      Usuń
    3. Ale inne też są super, więc nie mam nic do gadania. Oddałam głos jak inni. :)

      Usuń
    4. Musiałam się poprawić, bo wyszła jakaś bzdura;)

      Usuń
    5. Czemu to Figo i Fago ma najwięcej głosów???? Uwierzcie mi nie pasuje to do chłopaków!!!!!!!!!
      To już inne propozycje są lepsze od tego. Imiona fajne ale nie dla tej dwójki

      Usuń
  15. To co się dzieje na filmie nazwałabym "efektem wujka". Wujka Gugla mam na myśli ;) Wujek osiągnął ten sam efekt przy Szaraczkach w twoim niedawnym poście .Jesli miałabym wybierać pomiędzy tymi dwoma przykladami to wolę waszą wersję , jest fantastyczna :)))
    Oszywiście zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt wujka. :)) Masz rację :))

      Widać jakie to spokoje opanowane koty. Są wspaniałe!

      Usuń
  16. Figo Fago -the best, zagłosowałam:))))

    Piękne puszyste rudziaczki!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ z Ciebie "Paskuda" - takie fajne schowanko kotom odebrać! Jak mogłaś, to była ich ostatnia deska ratunku przed Twoją troską! :)))
    Zagłosowałam, zgodnie z własnym doświadczeniem,że dla zwierzątka najlepsze są imiona dwusylabowe i choć Figo i Fago do nich należą, to odpadły, bo mają zbyt podobne brzmienie (dla zwierząt, nie dla nas). Takie rady dawał pewien znany weterynarz, a uwielbiały go nie tylko właścicielki zwierzątek domowych (facet był niesamowicie przystojny) ale i wszyscy jego czworonożni pacjenci, bez względu na płeć. Te kociaki wyglądają nadzwyczaj dobrze, zero biedy i bezdomności.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wczorajszym wpisie znajdziesz odpowiedź dlaczego tak wyglądają. :)

      Usuń
    2. Anabell czy masz na myśli "wujka" Wojtka Cz?

      Usuń
  18. Bardzo się cieszę, że jedna z moich propozycji została umieszczona w zestawie do głosowania:-) to dla mnie duże wyróżnienie. Rudaski są cudowne a filmek świetny. Niezwykle rozsądne i stateczne koty. Po co skakać bez sensu, i z pełnymi brzuchami, za myszą na sznurku, ? Lepiej wodzić wzrokiem i czekać na rozwój wydarzeń...Agnieszka z Białej

    OdpowiedzUsuń
  19. Spojrzałam, wpatrzyłam się... i wyszło mi, że powinny nazywać się Ancymon (łaciaty) i Romeo (rudasek) ;))
    Pozdrawiam!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ancymon i Romeo - też pięknie, ale nie ma takiej opcji. :)

      Usuń
  20. Z braku mojej arcygenialnej propozycji zagłosowałam na Figi i Fago :)))
    A koty - dorodne są....

    OdpowiedzUsuń
  21. Zagłosowałam,niestety nie na Romka i Julka:) Miśki,gdyby im zmienić kolory,to mogą robić za"brytki":)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zupełnie nie jest mi przykro, że inne propozycje były lepsze, bo Figo i Fago wygrywają w moim rankingu wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. z Ancymonem Romeo wygrał bo łatwiejsze do "ewaluacji" ;) można wołać skrótowo Romi i Juli, jak ktoś leniwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zagłosowane, oczywiście Karmel i Kajmak, są przecudne, pozdrowienia dka Hokusika :):) Agnieszka z Lublina

    OdpowiedzUsuń
  25. zagłosowaliśmy -wygrywamy;)
    Grześ z zachwytem "czyta" Twój blog - już nawet zaczynam go podejrzewać, że choć mamy psinkę, to serce mu się rwie do kociaczków:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Figo Fago wymiata:) Przepiękne te kocury, ale odganiam myśl o szóstym kocie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba o szóstym i siódmym... He he :)

      Usuń
    2. Łojeju, dokładnie to samiuśko chciałam napisać. :) Bo to przecież dwukot jest. ;)

      Usuń
    3. wstrząsnął mną dreszcz rozkoszy na myśl o tych dwóch przystojniakach w moim łóżku... ale reszta bandy by nie zdzierżyła :)
      Ale są cudne, cudne!

      Usuń
  27. jestem na tej liście co ją tu masz, i zgodnie z sugestią, czekam co będzie :) a kotki są jak te pieski na sprężynie co w samochodzie kiedyś się je miało, łaciaty jest uroczy :)
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  28. wczoraj wieczorem nie udało mi się już tu wejść, nie wiem czemu. a dlaczego łaciatek ma dwa razy podane romeo? ide zagłosować/

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Widzę, że imiona dla trójki kotów - moich przyszłych podopiecznych, masz już wymyślone? :)

      Usuń
  30. Hm, przy takiej skłonności do zabaw ruchowych to ja tym klopsom nie wróżę szybkiego zrzucenia wyhodowanych dyndołów. :] Ale co tam, wyglądają cudownie! Fantastyczne kociszony. Piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to pasowałoby do nich Klops i Pączuś :)

      Usuń
  31. świetne zdjęcia i filmik - koty równoległe :D
    taa, trzy podrostki w jednym miejscu = za dużo testosteronu :)
    ale jak zagłosować, Szanowna Komisjo, skoro mam aż trzy ulubione typy? chyba muszę się udać na naradę albo zarządzić losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja liczę te łapy u Ciebie w domu i za nic mi się liczba 32 nie zgadza. Chyba że pogubiłam się w postach i Twoich kotach...Albo już nie umiem liczyć :)
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciężko było ale głos oddany :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. FOOOOCH!!! Nie ma mnie na liscie! jest tylko jakas Anna Maria P. a to przeciez nie ja :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a co pisze przy tym czarnym panterowym pyszczku?? Anna Maria P.!
      Panterę połknął nam gugiel +, buuuuuuuuuu

      (ja se Anki Wrocławianki połknąć nie dałam!)

      Ważne czy zagłosowałaś, koleżanko blogovianko?

      Usuń
    2. Co za pytanie! Jasne, ze zaglosowalam, ale sie nie przyznam, na jakie imiona. Nawet na torturach :)))
      Prosze uprzejmnie nazywac mnie moim starym przezwiskiem, ktore utracilam mimochcac nie z wlasnej winy ;)

      Usuń
    3. No nie wiem... Jak się nie przyznasz na jakie głosowałaś, to nie wiem, Anno Mario P. , hi hi hi :))))

      Usuń
    4. Pantero, bierę to na siebie. Ale bo też ja nie wiedziałam, że Anna Maria P. to nie całkiem Twoja wola. Ale skoro już wiem, Anno Mario P. jak Pantera...

      Uściski. :)

      Usuń
  35. Zagłosowałam na Romea i Juliana. Za to zarzekam sobie prawo do złapania kolejnych dwóch rudzielców,bo koniecznie chcę skorzystać także z imion Cynamon i Ancymon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, masz to jak w banku, tym bardziej, że jestem też oczarowana tymi imionami. :)

      Usuń
  36. Aniu propozycje imion świetne, aż ciężko zdecydować! W sondę kliknęłam oczywiście. A z filmu ewidentnie wynika, że próbujecie zahipnotyzować tę parkę:) Czy liczysz na to, że jak je zahipnozujecie, z Hokuskiem łatwiej się dogadają:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, liczę, że wtedy wstaną i znajdą sobie same wymarzony dom, albo chociaż zarobią na swoją paszę, matołki jedne darmozjadowe!

      Usuń
  37. Kliknęłam i ogłaszam że większość za kliknięciem moim jest. :)) Prawie zasnęłam patrząc za wędką. :)
    A poważnie chłopaki cudne i takie inne. Niech im będzie w życiu jak najlepiej co się kochają.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wolalabym Benedykt i Julian, bo mi bardziej do kotow pasuje, szczegolnie Julian! a wczoerajsza zabawa mi minela, bo mialam dosc ciezki dzien i potem to juz malo chcialam :( a powinnam. A to na filmie, to kazdemu zqyklemu psu szybko by sie znudzilo, albo by zareagowal zlapaniem, polamaniem i ogolnym triumfem :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Głos oddany, ale wyniki sondy poki co - nie MOJE .....
    Jednak wszystkie imiona sa cieplutkie i pasuja do koteczków :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale trafiłam z głosowaniem! Ha! Podziwiam za wybór do sondy, bo działo się wczoraj, działo!

    OdpowiedzUsuń
  41. Głosy się nie dodają! Głosowałam przed chwilą i jest tak samo jak było. Czy ktoś tak jeszcze ma?
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  42. głosik oddany !
    ale mają u Ciebie dobrze kociaczki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. No ale to ja nie rozumiem... Trzemu :) dajeszwybor na FigoFago i mówisz że nie jak wygrywa..,,?
    Zonk... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, trzemu, trzemu... Bo to fajne imiona, tylko, że mnie się akurat podobają bardziej inne, ale nie martw się wola ludu zostanie uszanowana. :)
      Już się przestawiam :)

      Usuń
    2. Chciałaś wole ludu pracującego to masz :)

      Usuń
  44. Wiesz... Ja takich tlusciutkich do schrupania slodziakow w takim wieku naprawdę w życiu nie widzialam..
    Oj dbali o nie, dbali,.,

    OdpowiedzUsuń
  45. Gdybym mogła jeszcze raz glosowac to pierwsza propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. one mogą być tylko w duecie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. No i zdążyłam! Rzutem na taśmę o 20:58 ale zdążyłam! O to mi wczoraj Gosianko chodziło, że pewnie nie zdążę zagłosować nawet bo Ty te sondy robisz chyba tylko dla skowronków ;)))) A ja ten budyniowy deser chłonę dopiero ok 22... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to postaram się o tym pamiętać! Chciałam po prostu aby rozstrzygnęło się dzisiaj. :)

      Usuń
    2. Oj nie przejmuj się :))) Bez klikania w sondy też uwielbiam ten budyń ;)

      Usuń
  48. Tak do ie myślę, że my masa głosująca nie czujemy przez net magii bijacej od slodziakow i czasem moglabys nas nie sluchac i wybrać te pasujące 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak myślę.
      W dodatku to ja w pewnym stopniu przyczyniłam się do poszerzenia puli imion biorących udział w głosowaniu.
      Że jednak między przodującymi jest tak nieznaczna różnica głosów, a nagrody za pierwsze miejsce i tak nie ma, to może nie trzeba się aż tak sztywno trzymać wyniku, tylko przećwiczyć, co się przyjmie na... żywym organizmie i w okolicznościach przyrody. :)
      Przecież wszyscy kociarze (psiarze pewnie też) wiedzą, że oficjalne imię to jedno, a to, które się przyjmuje - to drugie. A właściwie pierwsze. :)

      Usuń
    2. Jolu, tak zrobimy. Na razie ćwiczymy Figo i Fago, a potem się zobaczy. :)
      Muszę się nauczyć który jest który :)

      Usuń
  49. ja wybrałam w sondzie 1
    choć...
    nazwałabym łaciatego Cynamon a rudego Karmel...a jak się Młody z chłopakami dogaduje??
    rano napiszę maila teraz buziaka zostawiam i spać idę po na twarz padam...
    cięzkooo tu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na maila. O innych rzeczach napiszę jak tylko znajdę chwilę. :)

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...