piątek, 10 lutego 2012

Lub Ośno Lub.!


Lubić Ośno Lubuskie nie jest łatwo (w przeciwieństwie do jego okolicy), mimo że to miasteczko ma wielki potencjał: piękne położenie wśród lasów, sympatyczne, nieduże jezioro, urokliwe kamieniczki, ładny kościół  św. Jakuba z XIII w. i piękny kamienny bruk na ulicach. Musi jednak jeszcze dużo wody upłynąć w rzece, zanim zniknie z niego brud, swąd palonego w piecach niewiadomoczego, rozwalające się rudery, zawalone płoty, odpadające tynki i psy wałęsające się bez opieki.

Tu lepsza jego twarz:






PODPIS

5 komentarzy:

  1. Tam jest fajne SPA:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Afrodyta SPA - super miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo lubię Ośno i jego okolice też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konwalio, ja też, ale marzy mi się że jest odmalowane, czyściutkie i błyszczy jak klejnot, którym niewątpliwie mogłoby być;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Ośnie nie byłam, a lubuskie to moje województwo ;).
    Domy i bruk przeurocze - zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...